נעים להכיר: הפרזנטור החדש של איקאה
הכריש הידידותי שחזר למדפי הענקית השוודית בעקבות דרישת הקהל, יצא ממחלקת הילדים והוצב במקומות מפתיעים בסניפים כחלק מקמפיין חדש של ענקית הרהיטים. הקונים מתלהבים ומתעדים

בובת הכריש BLÅHAJ היא אחד הלהיטים המפתיעים של איקאה. החברה החלה לייצר את הבובה, שעשויה מבדים קטיפתיים בכחול-אפור ולבן, ב-2014, וב-2015 הופסק הייצור. הצעד עורר מחאה ואף פורסמה עצומה שבה נכתב: "מעט אנשים אוהבים כרישים מכיוון שהם מוצגים כרוצחים צמאי דם. הצעצוע הזה מאפשר לילדים להכיר צד נוסף של בעל החיים". ב-2016 חזרה איקאה לייצר את הבובה ומאז היא זוכה לביקוש רב ומככבת בממים ותמונות ברשתות החברתיות.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> לכל הכתבות בערוץ living
>> החיים הפוטוגניים של רז זלצמן ואלה איילון
>> לא פשוט להיות פשוט: בית נקי ויפהפה בהרי ירושלים
עכשיו החליטה איקאה להפוך את הכריש הידידותי לפרזנטור של קמפיין "בואו נשחק!" (Let’s play!) שלה. מטרת הקמפיין, שיימשך עד סוף החודש, שכולנו יכולים להפוך את המשחק לחלק מחיי היומיום שלנו. במסגרת הקמפיין הפכה איקאה ציורי ילדים לבובות בד, ובנוסף בובות הכריש פוזרו בסניפים במחלקות השונות, לא רק במחלקת הילדים, והקונים מוזמנים לחפש אותן. הקונים זמחו לגלות את הכרישים המוחבאים, הצטלמו בחברתן ואפילו סידרו אותם מחדש בעצמם – וכמובן תיעדו ברשתות החברתיות.
Omg I had dinner with one of the sharks! pic.twitter.com/ewQjEDb7m8
מחירה של בובת הכריש 79 שקל, היא בטוחה לשימוש מגיל 18 חודשים ואפשר לכבס אותה במכונה.