mako
פרסומת

לא צוחקים עליכם: הבתים שיודעים לחייך

סרטון פרסומת חדש שרץ ברשת מציג סדרת בתים שנראים כמו פרצוף מחייך. למה? כי לחברת הפרסום זה בא טוב בקמפיין ולנו בעיניים

נטעלי גבירץ
living
פורסם:
הקישור הועתק

אומרים שהעיניים הן החלונות לנשמה. באותה נשימה קמפיין פרסומי חדש לוקח את הרעיון הזה כמה צעדים קדימה ומציג גלריה מרשימה ומחממת לב של בתים שאפשר להביט להם עמוק בעיניים ולראות שהם שמחים. הקמפיין, השייך לחברת נסט המייצרת תרמוסטטים חכמים לבית, החליט, במקום להראות לנו את הבית החם והשמח מבפנים, דווקא להראות אותו מבחוץ, חייכני ומזמין.

בית שעושה פרצוף
בית כחול | צילום: מתוך: nest.com

 תעשו טובה לתרמוסטט

הקמפיין, שסרטון הווידיאו שלו עלה ליוטיוב רק לפני כמה ימים, צובר המוני צפיות ואף מזמין את הקהל הרחב לפעילות דרך הרשת החברתית פינטרסט, שם ניתן לתייג בתים, מוצרים ואביזרים שונים, שנראים שהם מחייכים לרווחה.

מדובר במוצר שפותח בחברת אפל, ונוצר על ידי אותם אנשים שהגו את האייפוד והאייפון, החוסך אנרגיה, לומד ומווסת תמידית את הטמפרטורה בבית. ניתן לקבוע עבורו מתי להתחיל, להפסיק, להעלות ולהוריד את הטמפרטורה בחלקים שונים של מרחב המגורים, ואף לשלוט בו מרחוק, בעזרת הטלפון או המחשב.

בית מחייך בחושך
בית מחייך בחושך | צילום: מתוך: nest.com

בית מחייך עם סירה אדומה
בית מחייך עם סירה אדומה | צילום: מתוך: nest.com
פרסומת

התרמוסטט החכם שואל שאלות על מנת לקבל על משתמשיו אינפורמציה, להבין את העדפותיהם בשעות שונות, ומפתחיו מציעים להתייחס אליו בשבוע הראשון כאל חיית מחמד וללמד אותו על הרגלים טובים החוסכים בחשמל. אחרי כשבוע כזה הוא ידע לבד מה לעשות. כמו כן, המערכת יודעת לתת טיפים על חיסכון בחשמל ולהציע הצעות, אך לא כופה על המשתמשים את החוקים הללו.

בתים תאומים
בתים תאומים | צילום: מתוך: nest.com

בית מחייך וקורץ
בית מחייך וקורץ | צילום: מתוך: nest.com

"מדובר במוצר שהוא מאוד מתקדם", אומר מקים חברת נסט טוני פאדל, "קהל היעד שלנו הוא טכנולוגי ומתוחכם ולכן רצינו למצוא משהו אנושי וחם. המטרה להפוך את התרמוסטט, שהוא לא בדיוק מכשיר עם פנים, למשהו שאנשים יוכלו להתחבר אליו, ולגרום לו להיות נחשק. לכן יצרנו גם את אתגר הפינטרסט הנלווה, שגורם לאנשים בעצם לחפש פנים חביבים בכל דבר, ומניסיון, כשמחפשים מוצאים. אנחנו מאוד משתדלים לא לחשוב במונחים טכנולוגיים, אלא לחשוב על הבתים ועל האנשים שחיים בתוכם, וכיצד נוכל לגרום לכל אותם אנשים להיות מאושרים יותר. כיצד נוכל לתת להם בית שמח יותר".

פרסומת