mako
פרסומת

התגובה של איקאה לרונאלדו

אחרי שהזיז בהפגנתיות את בקבוקי הקולה מהשולחן במסיבת העיתונאים וקרא לצופים לשתות מים - צנחה מניית קוקה קולה. מי שניצלה את המהלך הייתה חברה מסחרית אחרת - איקאה, שהקדישה לכוכב פורטוגל בקבוק מים על שמו. "מגיע לאנשי השיווק שלכם העלאה"

מערכת LIVING
פורסם: | עודכן:
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: Europa Press/Europa Press via Getty Images
הקישור הועתק

אחרי שכוכב העל כריסטיאנו רונאלדו "ייבש" את חברת קוקה קולה בשבוע שעבר כשהכריז במסיבת העיתונאים ממש לפני משחק הפתיחה של פורטגל מול הונגריה, שהוא מעדיף לשתות מים - התגובות לא אחרו להגיע, ומניית קוקה קולה ירדה ב-1.6 אחוז (אובדן של 4 מיליארד דולר משווי החברה). 

מי שהחליטה לנצל את הסיטואציה לטובתה היא חברת הרהיטים השוודית איקאה, שמיהרה להעניק לאחד מבקבוקי הזכוכית שלה המיועדים למים את השם "כריסטיאנו". כזכור, במהלך מסיבת עיתונאים הזיז כוכב נבחרת פורטוגל וקבוצת יובנטוס בקבוקי קוקה קולה שעמדו על השולחן ואמר: "שתו מים, לא קוקה קולה".

 

בחשבונות של איקאה קנדה ברשתות החברתיות התפרסמה תמונה של בקבוק המים מזכוכית של החברה, אבל במקום השם הרשמי של המוצר KORKEN, הופיע שמו של הכדורגלן – CRISTIANO. בטקסט הנלווה נכתב: "שתו מים. בדרך מקיימת", כמובן בצירוף תיוג של רונאלדו.

פרסומת

 

 

התפריט היומי של רונאלדו מוקפד ובריא וכולל תזונה עשירה בחלבונים הכוללת בין השאר גבינות, יוגרטים רזים, פירות, ירקות עוף דגים ובשר.

מאז מסיבת העיתונאים שהתקיימה במסגרת משחקי היורו בכדורגל, הפך כריסטיאנו לאדם הראשון שהגיע ל-300 מיליון עוקבים באינסטגרם (וכבר עלה ל-304 מיליון). גם הפוסט של איקאה צבר יותר מ-15 אלף לייקים, ואחת הגולשות כתבה: "תנו לצוות השיווק שלכם העלאה". אנחנו מסכימים.