mako
פרסומת

חצי נחמה? הקמפיין שיעיר אותנו

הקמפיין להגנת חיות הבר מציג סדרת דימויים המדגישים עד כמה היבטים מסוימים של הרג החיות בלתי הפיכים בשונה מחפצים ביתיים המודפסים בתלת ממד

קליה מור
living
פורסם:
קמפיין חיות בר
צילום: young & rubicam paris
הקישור הועתק

התמונות שלפניכם מזעזעות אתכם? כי זה מה שהן אמורות לעשות. הן מוצגות כעת כחלק מקמפיין בינלאומי של הקרן לרווחת החיות (international fund for animal welfare (IFAW, שהגו young & rubicam paris, המציג סדרת דימויים המדגישים עד כמה היבטים מסוימים של הרג חיות בר הם בלתי הפיכים.

מטרת הפרסומות היא להשוות בין טכנולוגיות שיכולות להיבנות ולהיהרס בקלות – כמו הדפסת תלת ממד, והשבריריות של עולם החי – שבו תנאים שאי אפשר ממש לשחזר או לתקן כמו חפצים ביתיים יומיומים.

קמפיין חיות בר
מובי דיק בהלם. הלווייתן | צילום: young & rubicam paris

קמפיין חיות בר
צילום: young & rubicam paris

עוד בערוץ עיצוב הבית:

בגוף חשוף לצופה 

הקומפוזיציות הדיגיטליות מציגות שלוש חיות – פיל, לווייתן ואורנגאוטן - שחלק מהן חשוף למבט הצופה. מעל גופן מדפסת תלת ממד מנסה כביכול להדפיס שכבות חדשות של שלד וחומר, כסמל עדין לחוסר ההיתכנות של הסיטואציה. והטקסט המלווה את הפרסומת בהתאם –  if only they were this easy to reproduce (אם רק היה קל כל כך לייצר אותם). לתשומת לבנו.

קמפיין חיות בר
לא חפץ. אורנגאוטן | צילום: young & rubicam paris
פרסומת

קמפיין חיות בר
צילום: young & rubicam paris