mako
פרסומת

איך מכניסים מסר אישי לעיצוב מסחרי?

"צריך שכל חברה תשדר את המסר שלה ושהעובד ירגיש שהוא מתחבר למסר הזה, אני לא מאמינה בחזרתיות" אומרת הדר פרנק קדמון-אדריכלית כבר 26 שנים, מתמחה בפרוייקטים אדריכלים לחברות מסחריות ומשרדים

פורסם:
הקישור הועתק

 

והיום בתוכנית-הדר פרנק קדמון, אדריכלית כבר 22 שנים, מתמחה בעיצוב חללי עבודה. נראה את הפרויקט המדהים של חברת השילוח D.H.L והדר תספר על האתגרים הרבים והחיבורים המעניינים שעשתה, כדי ליצור שפה עיצובית אחת ומאוד מיוחדת עבור הלקוח. ואיך התמודדה עם צבעי הלוגו הכל כך מזוהים של החברה.