איך מכניסים מסר אישי לעיצוב מסחרי?
"צריך שכל חברה תשדר את המסר שלה ושהעובד ירגיש שהוא מתחבר למסר הזה, אני לא מאמינה בחזרתיות" אומרת הדר פרנק קדמון-אדריכלית כבר 26 שנים, מתמחה בפרוייקטים אדריכלים לחברות מסחריות ומשרדים
פורסם:
והיום בתוכנית-הדר פרנק קדמון, אדריכלית כבר 22 שנים, מתמחה בעיצוב חללי עבודה. נראה את הפרויקט המדהים של חברת השילוח D.H.L והדר תספר על האתגרים הרבים והחיבורים המעניינים שעשתה, כדי ליצור שפה עיצובית אחת ומאוד מיוחדת עבור הלקוח. ואיך התמודדה עם צבעי הלוגו הכל כך מזוהים של החברה.
התכנית בחסות "REGENT תאורה", ובחסות "חברת mydesk", "חברת יהודה יצוא-יבוא" וחברת "כ.ח ניהול וביצוע".
מצאתם טעות לשון?