אל תשאל - שי שטרן במסע דוקומנטרי אחר אנשים מעניינים בישראל

כתבות

אל תשאל

ביפ

צחוק
 
צחוק

"אני חושב שהומור תמיד מקרב"

העונה הרביעית של "אל תשאל" חוזרת ושוב שי שטרן מוכיח שאם תשאל - יענו לך. אז מה כדאי לעשות כשפורצים לך הביתה, למה קשה לגור בירושלים ומי יותר איכותי גברים או נשים? התשובות בדרך

אל תשאל | פורסם 11/05/11 13:36:26
אירוע ביפ 2010 שי שטרן "בעונה הזו אנחנו מחפשים את האבסורדים במדינת ישראל וממש לא קשה למצוא אותם" | צילום: אלעד דיין

התכנית "אל תשאל" חוזרת עם העונה החדשה ולכבוד האירוע המשמח שוחחנו עם שי שטרן על התכנית והרעיונות שמאחוריה. "זה מה שאני יודע לעשות", הוא משיב כשנשאל על אופן בחירת הנושאים.
איך אתה מצליח לגרור את האורחים לשיחות האלו?
"אני חושב שזה בגלל שאני הולך ישר ולא בא עקום ולא מסביב. אני גם חושב שהומור תמיד מקרב"

מה מיוחד בעונה השלישית שחוזרת עכשיו?
"בעונה הזו אנחנו מחפשים את האבסורדים במדינת ישראל וממש לא קשה למצוא אותם, הם מעבר לכל פינה. הגישה של התכנית היא שיש שתי אופציות להתמודד עם כל נושא – לצחוק או לבכות, אנחנו נשתדל לצחוק כמה שיותר".

באילו נושאים אתה עומד לדון בהמשך העונה?
"אחת התכניות תעסוק בשאלה למה קשה לגור בירושלים. אני בודק עם שאנן סטריט למה כל חבריו מהדג נחש עזבו את העיר למעט אליו. באותה תכנית אני גם נפגש עם זיאד אבו זיאד שטוען שירושלים בירת פלסטין, הרב אופנהיים שטוען שירושלים צריכה להיות חרדית וגם, עם נומה אוהד בית"ר, ברוך מרזל, איתמר גביר, מנהל בית הספר הדו לשוני ואב כנסיית הקבר – ועד סוף התכנית נבין למה לא פשוט לגור בירושלים.

תכנית אחרת תבדוק מה כדאי לעשות כשפורצים אליך הביתה, למטרה זו גייסתי מספר פרשנים כמו זלמן אלפרון, שי דרומי שזוכה מהריגת שני פורצים, פורץ דירות מוסמך וע"ד ששי גז – שנוהג לחלק כרטיסי ביקור לפורצים אליו הביתה. נבדקו האם ילדים זה דבר טוב וכמה כסף הם עולים, נפגוש הורים לשלישייה וזוג גייז וננסה לבררר מה יותר כדאי להיות האבא או האמא".

אלו עוד אורחים מפורסמים צפויים להופיע?
"נפגוש את נועה תישבי, עינת שרוף, איריס קול ורשף לוי  - בניסיון להבין למה הגברים הישראלים הם כל כך עלובים עד שלנועה לא הייתה ברורה אלא להתחתן עם הנציג של כוכב נולד האוסטרלי. נפגוש את מודי בראון ונלמד למה רוב הדרוזים בדרום מעדיפים את אסד על פנינו. בפרק החזרה של עונה, למשל, אנו מנסים לברר מה עדיף להיות נזיר שתקן ובתול בן 77 או אלירז שדה. אחת השאלות המתעוררות בעקבות כך היא מדוע גברים פונים לרופא פלסטי כדי להשתיל ביצה שלישית. התשובה, כמובן, בתכנית". ועד שהיא תגיע קבלו הצצה לקטע מתוכה.

אל תשאל, שישי אחרי "אל תפיל את המיליון", 22:50

>> רוצים להיזכר? הפרקים המלאים לצפייה ישירה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: אל תשאל   שי שטרן  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן