חנוכה הוא חג האורות, וגם חג הסופגניות - ואין דרך טובה יותר לחגוג אותו מאשר עם שני הלהיטים הקולנועיים הגדולים של החורף. הסרט החדש בסדרת ״טרולים״ הוא חגיגה מוארת, צבעונית ומנצנצת, ואם מתוק הוא החולשה שלכם, אין סיכוי שתפספסו את ״וונקה״, הפריקוול המדובר ל״צ׳רלי בממלכת השוקולד״ שמגיע אלינו עטוף באווירת חג ובביקורות משבחות.

טרולים 3: הקול בראש

אחרי ההצלחה של ״טרולים״ ושל ״טרולים מסביב לעולם״, מגיע אלינו החלק השלישי בסדרת הסרטים המצחיקה והמטורללת. הפעם פופי מגלה כי לבראנץ׳ יש אחים שלא ידעה עליהם, וכי בילדותו הוא היה חלק מלהקת בנים מפורסמת בשם ״ברו זון״. לאחר שאחיו הגדול משכנע אותו לאחד את הלהקה, פופי ובראנץ׳ יוצאים להרפתקה מוזיקלית מטורפת ומלאה בלהיטים שלא תוכלו להפסיק לשיר.

״טרולים 3: הקול בראש״ מגיע אלינו מבית אולפני דרימוורקס, שאחראים לקלאסיקות כמו ״שרק״, ״הדרקון הראשון שלי״, ״בייבי בוס״ ועוד. למרות שהוא חלק מפרנצ׳ייז ה״טרולים״, מדובר בסרט עצמאי לחלוטין - לא צריך לראות את הסרטים הקודמים של הטרולים כדי ליהנות מההרפתקה החדשה, שמתאימה לכל הגילאים ולכל המשפחה. בישראל הסרט יציג בשפת המקור, אנגלית - עם הקאסט המקורי בהובלת אנה קנדריק וג׳סטין טימברלייק, וכמובן שישנה גם גרסה עברית, בה מדבבת לראשונה נטע ברזילי את דמותה של ויוה - אחותה האובדת של פופי.

הסרט עולה לאקרנים בישראל ביום חמישי 7.12, נר ראשון של חנוכה, ויציג במהלך החג בכל בתי הקולנוע. אם אתם אוהבים מוזיקה, יש סיבה להתרגש - מצפה לכם הרפתקה צבעונית ומנצנצת שתאיר לכם את החג.

טרולים 3 בקרוב בקולנוע (צילום: טוליפ אנטרטיינמנט)
טרולים 3: הקול בראש - בקרוב בקולנוע | צילום: טוליפ אנטרטיינמנט

לרכישת כרטיסים >>

וונקה

״וונקה״ מגיע אלינו עטוף בהייפ אדיר - שילוב של עלילה מסקרנת, במאי אהוב, ליהוק מדהים לתפקיד הראשי וביקורות מהללות. על הסרט אמונים הבמאי פול קינג (״פדינגטון״) והמפיק דיוויד היימן (מפיק סרטי ״הארי פוטר״), ומי שמוביל אותו הוא השחקן היהודי-אמריקאי טימותי שאלאמה (״חולית״). שאלאמה נכנס לנעליו האגדתיות של ווילי וונקה - כן, ההוא מ״צ׳רלי בממלכת השוקולד״, ״וונקה״ מספר את סיפור חייו המוקדמים, לפני שבנה את מפעל השוקולד המפורסם ביותר בעולם. ווילי הצעיר מגיע לעיירה חדשה ומנסה להרוויח את לחמו באמצעות מכירת שוקולדים מקוריים ומיוחדים שאיש מעולם לא ניסה.כאשר קרטל השוקולד מנסה לעצור אותו בכל מחיר, ווילי מגייס לעזרתו חברים גדולים כקטנים והרבה דמיון פרוע בשביל להתגבר על המכשולים ולהכניס הרבה צבע ושמחה לעיירה.

זוהי חגיגה צבעונית שמלאה לא רק בשוקולד אלא גם במוזיקה ובריקודים, ומצטרפים אליה שחקני חיזוק מדהימים - רואן אטקינסון האהוב (״מיסטר בין״) בתפקיד אורח, ויו גרנט שהפך לאומפה לומפה. וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר שוב את טימותי שאלאמה בתפקיד ווילי וונקה הצעיר והאמיץ. הסרט כבר זכה לביקורות משבחות מכל מי שצפה בו, וההופעה של שאלאמה תוארה כ״מחשמלת״ ו״מלאת כריזמה״. 

״וונקה״ יעלה בישראל בטרום בכורה בחג החנוכה, כי איך אפשר לפספס את ההזדמנות כשמדובר בסרט שכולו שוקולד וממתקים? הוא יציג בשפת המקור אנגלית וגם בדיבוב לעברית, ומתאים לכל הגילים ולכל המשפחה. זאת הזדמנות מצוינת להיכנס לעולם שכולו כיף בסרט שיעשה לכם מתוק בעיניים ובלב.

לרכישת כרטיסים >>