לא כך קיוו מפיקי הפסטיגל להגיע אל שנת הארבעים של האירוע הגדול ביותר בחנוכה. אלא שהקורונה קבעה כללים משלה. במקום לעמוד בתור להופעות, המעריצים ימצאו את עצמם עם ממשק אינטראקטיבי.

החל מה 8 בנובמבר ובמשך 40 ימים, יפתח ממשק טכנולוגי המרכז בתוכו פעילות אונליין אינטראקטיבית ייחודית אך ורק לרוכשים. הממשק פותח בשיתוף חברת EKO" " (שהעומד בראשה הוא יוני בלוך) והוא מתמקד בהפעלה של הצופים: הצופה יכול לבחור את המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות ועוד.

עולם הפסטיגל מונה 40 דלתות, אחת לכל יום, ומאחורי כל דלת מסתתר עולם תוכן שלם הקשור לפסטיגל: שאלוני טריוויה אינטראקטיביים, הצצות ורמזים לקידום העלילה, חשיפת שירים מתוך המופע, קטעים בלעדיים שמוגשים על ידי כוכבי הפסטיגל.

מדי סופ"ש יעלו באתר הדרכות וידאו בתחומים שונים כגון: יצירה, ספורט, בישול, ריקוד ועוד. בנוסף, יוכלו הצופים להנות מאיזור VOD ייעודי בתוך הממשק, צבירת "כוכבים" (נקודות) שיקנו להם פרסים והפתעות.

עוד לפני כן, ב-20 באוקטובר, יוכלו המעריצים להכיר את המשתתפים ואת העלילה באמצעות סרט,שעליו לא ייגבה תשלום. . עלילת הסרט עוסקת בחבורת ילדים שמחליטה לעשות הכל כדי שגם בחג חנוכה הקרוב יתקיים הפסטיגל למרות התקופה המאתגרת. לרוע המזל מולם ניצבות דמויות הרשעים הבולטות מתוך הפסטיגל לאורך השנים שינסו לחבל במשימה שלהם.

כרגיל, מתהדר האירוע בשורה כמעט אינסופית של כוכבי ילדים ומבוגרים. ביניהם ניתן למצוא את ריטה, נועה קירל, סטטיק ובן אל, סטפן, שרית חדד, שירי מימון, מאיה בוסקילה, מיכל ינאי, יעל בר זוהר, אנק זק ועוד רבים וטובים. 

כל האירועים האלה מובילים אל המופע הגדול. ב-17 בדצמבר (נר שמיני של חנוכה), ישודר בשידור חי בממשק מופע שחוגג 40 שנה לפסטיגל עם עשרות משתתפים, כוכבי ילדים, רקדנים ואקרובטים.

"אני יכולה גם לומר שמבחינת השקעה כלכלית זה לא רחוק משנים עברו שכן האלמנט של הפיתוח הטכנולוגי, האומנים שגוייסו וכמות התוכן הדיגיטלי הצריכו משאבים מאוד גדולים", אומרת פנינה אדרי, שמובילה את האירוע.

השנה מבקש האירוע לקדם העצמת נשים, נערות וילדות. שיא קמפיין המסר יקרה על במת הפסטיגל, עליה תתאספנה כוכבות הפסטיגל מכל השנים לשיר מקורי שיהיה מרכז הקמפיין, אותו כתבו יחד שרית חדד, תמר יהלומי, יונתן קלימי ודורון מדלי ושיבוצע ע"י משתתפות הפסטיגל לדורותיו.

כמה זה עולה: השנה ה"כרטיס" הוא מפתח דיגיטלי, שבעזרת הקוד שעליו יהיה ניתן להיכנס לממשק החדשני של הפסטיגל מכל מקום (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד ונייח). רכישת המפתח מקנה כניסה לכל הפעילויות: גם בארבעים יום של הפעילות וגם כרטיס למופע הגדול. (הכל בכרטיס אחד).

מחיר כל מפתח: 69 שקלים. כמו בכל שנה יהיו הטבות ללקוחות שופרסל, מועדוני צרכנות, וועדים וגם ב HOT.