mako
פרסומת

ללכת להופעה עם הילדים ביולי, על מה לעזאזל חשבתי?

הילדים לא הפסיקו להתלונן ולריב על עצם קיומו של האחר, ורק דרשו לקנות קרפ ב-50 שקל והם בכלל צליאקיים. אבל כשחנן בן ארי עלה לבמה, הכול נשכח. לילי שרצקי יצאה להופעה עם הילדים ב-100 אחוזי לחות וממליצה לכם לעשות בדיוק את זה, למרות הכול

פורסם:
הקישור הועתק

40 מעלות בצל ושווה כל רגע: חנן בן ארי

זמן לשנות אווירה: חם לכם ב-40 מעלות בצל? נמאס לכם למרוח את הילדים בקרם הגנה בזמן שהם מנסים להתנגד ובסוף גם ככה כולם חוזרים הביתה צרובי שמש? אז הנה פסק זמן קריר (ממש) ותרבותי (להפליא) שייתן לכם פסק זמן מכלור ומדוזות: מוזיאון בית התפוצות באוניבריסטת תל אביב עשה מתיחת פנים+בוטוקס+מילויים ומהיום נקרא "אנו - מוזיאון העם היהודי".


השיפוץ נמשך 4 שנים בעלות של 100 מיליון דולר וזה ניכר. מדובר בשלוש קומות המשתרעים על פני 7,000 מ"ר וכוללים למעלה מ-500 מוצרים ופריטים נדירים, 40 סרטים בהפקה מקורית ו-21 סרטים אינטרקטיביים לכל המשפחה. בכל קומה עשרות עמדות אינטרקטיביות מדהימות, תחנות מרתקות, מיצגים בתלת מימד, חידונים ושאלות והכול ב-15 מעלות. המוזיאון לא יורד מרמתו מהמוזיאונים הגדולים בעולם, ויש להניח שלא תספיקו הכול ביום אחד.

פרסומת

יציאה חדשנית ומופלאה נוספת היא הצמיד שמקבל כל מבקר, צמיד דיגיטלי שדורש רישום התחלתי בקומת הכניסה ובכל תחנה, ניתן להעביר את הצמיד במקום המיועד – והתוכן שמעניין אתכם מהמיצגים והתמונות מועבר ישירות לנייד ולמייל האישי שלכם.

לפרטים נוספים: מוזיאון אנו