מה היה קורה אם בני עשר היו מנהלים סוכנות פרסום?
את התשובה לשאלה הזו מספק משרד פרסום קנדי שחגג עשור עם ילדים בני עשר שניהלו את המשרד ליום אחד ואפילו נתנו ללקוחות כמה רעיונות טובים
האם אתה מפרסם טוב יותר מתלמיד בכיתה ה? כנראה שלא, אם לשפוט לפי הסרטון המשעשע של משרד הפרסום הקנדי "גריפ" מטורונטו שחגג את יום הולדתו העשירי על ידי החלפת כל העובדים בילדים בני עשר שניהלו את המשרד ליום אחד.


בסרטון שפרסם המשרד אפשר לראות את הילדים משתוללים, משחקים, זוללים ג'אנק פוד, מצלמים ג'ינגלים וכן - גם מציעים כמה רעיונות מבריקים לקמפיינים של לקוחות אמיתיים. כנראה שפרסום הוא עסק יצירתי ודי ילדותי כשחושבים על זה.
החלק היותר מפתיע הוא שהלקוחות באמת התרשמו, או שהם רק עשו את עצמם כדי לצאת נחמדים בסרטון, אבל הכוכבים האמיתיים של הסרטון הם כמובן הילדים שעשו עבודה לא רעה בכלל ולמדו גם משהו על החיים של הגדולים: "זה לא קשה, אבל אתה ממש מתעייף", סיכמה אחת הילדות.
(מקור)