mako
פרסומת

המלצרית קיבלה טיפ של 3,000 דולר - ואז הלקוח שלה התחרט

מריאנה למברט קיבלה את התשלום הנדיב על חשבון של 13 דולר במסעדת "אלפרדו'ס קפה" בעיר סקרנטון, פנסילבניה. כעת, מתברר שלא רק שהלקוח הורה לבטל את העסקה, בעלי המסעדה תובע ממנו פיצויים

גיא רייט
פורסם: | עודכן:
למברט
צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
הקישור הועתק

מסעדה בארה"ב תובעת את אחד הלקוחות שלה לשעבר, אחרי שזה דרש בחזרה את הטיפ הענקי שהשאיר למלצרית. התקרית הביזארית ארעה במסעדת "אלפרדו'ס קפה" בעיר סקרנטון, פנסילבניה, שם בחור בשם אריק סמית' השאיר למלצרית שלו טיפ של יותר מ-230% על חשבון בשווי 13 דולר.

סמית' הגיע למסעדה לפני שלושה חודשים ואכל מנת סטרומבולי, מאפה מגולגל עם גבינה ובשר. כשסיים לאכול, הוא השאיר למלצרית שלו, מריאנה למברט, טיפ של 3,000 דולר כחלק מ"טיפים עבור ישוע" – טרנד באינסטגרם שבו משאירים למלצרים טיפים בשווי עשרות ולפעמים מאות אחוזים.

למברט סיפרה לכתבים מקומיים שהיא חשבה בהתחלה שזו מתיחה, לפני שהתשלום עבר בקופה. בהמשך היא הוסיפה: "זה מאוד ריגש אותי. כל אחד מאיתנו עובר משהו בחייו וזה מאוד נגע לליבי. אני עדיין מתקשה להאמין". כעת, מתברר שסמית' פנה לחברת כרטיס האשראי שלו ודרש לבטל את העסקה.

מהמסעדה נמסר שהם קיבלו מכתב בדואר ובו צוין שסמית' ביטל את העסקה. בשלב הזה הם כבר העבירו למלצרית את הכסף ומשמעות הדבר שבית העסק יאלץ לספוג את ההפסד. הם ניסו להגיע לפשרה עם סמית' בתכתובת פרטית בפייסבוק וכשזה לא צלח, הם החליטו להגיש נגדו תביעה.

זכארי ג'ייקובסון, מנהל המסעדה, התייחס לתקרית ואמר שהוא בעיקר מאוכזב מהשתלשלות האירועים. לטענתו, התביעה הוגשה אחרי שסמית' בעצמו הציע להם לפנות להליך משפטי נגדו.

"חשבנו שמישהו באמת ניסה לעשות מעשה טוב בלי לבקש תמורה", סיפר ג'ייקובסון. "למרות זאת, הנה אנחנו כאן. שלושה חודשים אחרי, הוא ביטל את העסקה ונשארנו בלי כלום. כל מה שהיה אז כבר לא שווה דבר".