mako
פרסומת

שומרי משקל ממתגת את עצמה מחדש: תתמקד בבריאות

החברה שינתה את שמה ל-WW. "העולם אינו זקוק לדיאטה נוספת. במקום זאת, זקוקים הלקוחות לעזרה בשיפור בריאותם"

גלובס
פורסם:
אישה בדיאטה
אידה בדיאטה | צילום: shutterstock: aijiro
הקישור הועתק

החברה הבינלאומית שומרי משקל (Weight Watchers International) משנה את שמה במקביל לשינוי משימתה וקו מוצריה.

החברה, הפועלת מניו יורק, הכריזה אתמול (ב') כי מעתה יהיה שמה WW. המיתוג המחודש מתבצע במסגרת המאמץ להפוך מחברה שעוזרת לאנשים להשיל קילוגרמים לחברה שמתמקדת באופן רחב יותר בבריאות ובוולנס. כמו כן משנה החברה את שמה הרשמי ל-WW International Inc, על פי הדוברת. אתמול נסגרה מניית החברה בעלייה של 4.5% ובמחיר של 72.89 דולר.

אין זה יוצא דופן שחברה משנה את שמה כדי להדגיש גישה עסקית חדשה או מוצרים חדשים. בדצמבר שעבר הודיעה וולמארט כי תקצר את שמה כדי לשקף את חשיבות הקניות המקוונות. McGraw Hill Financial הודיעה ב-2016 כי תהפוך ל-S&P Global עקב התרחקותה מפעילות ההוצאה לאור שהHיתה מקור חוזקה המסורתי. Kentucky Fried Chicken מוכרת כיום כ-KFC.

בפברואר אמרה מנכ"לית WW, מינדי גרוסמן, לאנליסטים שמכסים את שוק המניות כי "העולם אינו זקוק לדיאטה נוספת". במקום זאת, זקוקים הלקוחות לעזרה בשיפור בריאותם, לדברי גרוסמן.

מיוחד: אופרה ווינפרי מכנסת את נשות הוליווד
ווינפרי. "נמשיך להיות מקור השראה לאנשים" | צילום: ערב טוב עם גיא פינס, שידורי קשת

אתמול הודיעה WW כי תשיק מוצרים חדשים שישקפו את התמקדותה החדשה. לקוחות שיצטרפו לתוכנית WellnessWins, למשל, ירוויחו Wins בגין מעקב אחר ארוחות, פעילויות, משקל והשתתפות בסדנאות WW Wellness, ויוכלו לפדות את הנקודות ברכישת מוצרים ושירותים. ב-4 באוקטובר תושק התוכנית עבור כל לקוחות WW בארה"ב. כמו כן יוצרת החברה מה שהיא מכנה Connect Groups, שכל אחת מהן תהיה בנויה סביב נושא כמו מזון, פעילויות או "שלבי חיים", לדברי WW.

השינוי אושר בידי היזמית המיליארדרית אופרה ווינפרי, שהצטרפה למועצת המנהלים של החברה ב-2015 לאחר שצברה לעצמה החזקה בת 10% בחברה. במועד מוקדם יותר השנה מכרה ווינפרי כרבע מהחזקתה.

פרסומת

"שומרי משקל הופכת ל-WW, ואני מאמינה שנמשיך להיות מקור השראה לאנשים לא רק לאכול טוב, אלא להתנועע יותר, ליצור קשר עם אחרים ולהמשיך לחוות את תענוגות החיים הבריאים", אמרה ווינפרי בנאום שהוכן מראש. בנוסף לשינוי שמה, מאמצת WW גם סיסמת שיווק חדשה: Wellness that Works.