עצה טובה שהיית נותן לעצמך בגיל ההתבגרות
תמשיך להאמין בעצמך, סמוך על תחושת הבטן ואל תיתן לאחרים להסיט אותך מהמסלול. הגעתי לריקודים בשנות השמונים, בזמנו, כשגבר היה רקדן זאת הייתה בעיה. בעולם הרוסי אני אדון מזרחי שרוצה להיות שופט ומתחרה בריקודים סלונים. כשאומרים את השם שלי חושבים מה לו ולזה, יש גזענות - זה נמצא באוויר. הקליקה הרוסית אמרו 'מה המזרחי הזה עושה בעולם שלנו', זאת אליטיסטיות של החבר'ה הרוסים.

קרייב מושחת במיוחד שאתה לא מצליח להתגבר עליו
ארוחה במסעדה התאילנדית האהובה עלי - 'נאם'.

הארוחה שאתה הכי משקיע בה ביום
אני לא משקיע בארוחות בדרך כלל. בשגרה אני אוכל בריא וכדי לתפקד, אבל אני פחות מתעסק בזה. כשאני רוצה להתפנק אני אוכל בחוץ. בבית אנחנו חיים בריא. אפשר למצוא אצלנו את כל הירוקים שיש ומעט חלבון. אני מרגיש שזה מספיק טוב לי, אני לא צריך להאביס את עצמי בפחמימות, למרות שלפעמים בא לי לפצח גרעינים עם בירה.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעיר
קרם לחות שומר על עור הפנים כמה שאפשר. חלק מהריקוד זה האסתטיקה. אני בעד בוטוקס, אני חושב שזה דבר טוב ונכון ומי שזה משפר לו את מצב הרוח ונותן לו הרגשה טובה, אז אני לגמרי בעד. אם אתה יכול לחזור עשר שנים אחורה, אין לי שום בעיה עם זה, דבר מאוד יפה ומאוד אסתטי.

אלי מזרחי רוקדים עם כוכבים  (צילום: שי פרנקו, קשת12)
הלך נגד הזרם. מזרחי | צילום: שי פרנקו, קשת12

ה"שיגעון" הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים
אני אוהב לנגן בגיטרה ולשיר בעיקר. כשהייתי בכיתה ד' אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לנגן על כינור. היא אמרה לי לנסות דווקא גיטרה, אז למדתי כמעט עשר שנים. הייתי עושה קונצרטים של פלמנקו, הייתה לי בזמנו תזמורת והרכב. הייתי שר שירים של 'לד זפלין'. בנוער העובד הייתי כוכב, גם מנגן וגם שר. כיום יש לי גיבסון חשמלי בבית וגם גיטרה קלאסית. 

אמונה תפלה שאין מצב שאתה מוותר עליה
אני לא מאמין באמונות תפלות אבל אני שומר מסורת. אני מבחין בין דת למסורת, מסורת זה משהו שמחבר את המשפחה. הזהות היהודית זה משהו שנמצא אצלי מאוד חזק. 

תרופת הסבתא הכי שווה שלך
טיפות אקליפטוס לקושי בנשימה. אני בעד רפואה אלטרנטיבית, הייתי הרבה בארצות הברית ובתאילנד ולמדתי את זה, זה עניין אותי. ראיתי שהדברים האלה אמיתיים, הם באמת גורמים לשינוי בהיבט המנטלי והגופני.

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ
אם אני לחוץ אני הולך לים, אני אוהב את הים. יש לי סאפ ואני אוהב לשוט, הגלים עושים לי טוב. כשהייתי קטן הייתי גולש, הים היה חלק גדול מהחיים שלי. זה משהו שאני למדתי שהוא עושה לי טוב. אני לא מחפש דברים מתוחכמים.

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך 
אל תשרוף גשרים אף פעם, אתה לא יודע מתי תרצה לעבור בהם שוב. כשהייתי קטן הייתי אוהב לרקוד ריקודי עם. עליתי לבמה והמרקיד פנה אלי באמצע הריקוד ואמר לי 'ילד, צא מהמעגל. אתה לא שומע את הקצב. אתה מתבלבל ברגליים. רד מהמעגל וצא החוצה'. הוא רדף אחרי והוציא אותי, זרק אותי מהבמה. הדבר הזה נחרט לי, זה כמו דיסק כזה שעשה לי ממש צריבה. אמרתי שאני לא אפסיק לרקוד בגלל זה, ירדתי למטה ובכיתי לאמא שלי, היא אמרה לי ללכת להרקדה אחרת. ברבות שנותיי הגעתי לפסטיבל כרמיאל בתור שופט של התחרויות והבן אדם הזה הביא את הלהקה שלו. הייתי צריך לשפוט אותם, ניגשתי אליו ולחצתי לו את היד. הוא נורא כיבד אותי, רצה למצוא חן בעיניי. סיפרתי לו את זה והוא היה נורא נבוך, אמרתי לו שהחיים הם מעגל. יום אחד הוא זורק אותך ויום אחרי זה אתה שופט אותו. זה משהו שהולך איתי עד היום.

אלי מזרחי (צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת12)
לא שורף גשרים. מזרחי | צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת12

שלוש פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום
יש לנו במשפחה משהו שנקרא חיבוק משפחתי. אנחנו אוספים את הילדים, הם באים אלי למיטה בבוקר ואנחנו מתחבקים שם, הם נותנים לי כוח ליום. לפעמים אני הולך לבילוי בחוץ, אוכל במסעדה או שותה קצת יין ומשתחרר.

הדבר הכי חיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך
הקורונה לימדה אותי להכיר את הילדים שלי ולהקדיש להם זמן. גם בסדר היום הכאוטי שלי, הם בעדיפות עליונה. בתקופת הסגרים אני והילדים למדנו שירים בכל השפות, ישבתי לנגן ולשיר איתם. זה משהו שהפך להיות נורא משפחתי, אני מטפח את זה. התקופה הזאת עשתה לנו מדהים בבית וחיברה אותנו נורא חזק.