עצה שהייתי נותנת לעצמי בגיל ההתבגרות

הזמן הוא המשאב הכי יקר שלך אל תבזבזי אותו על מה שלא שווה את זה.

קרייב מושחת

אין מושחת - יש מינונים נכונים לכל דבר.

הארוחה שהכי משקיעה בה

אני אוכלת ארוחה אחת גדולה ביום בצוהריים או בערב. בסביבות שלוש אני אוכלת מה שבא לי במינונים שמתאימים לי. בגדול, אני מקפידה לשבוע מארוחה מגוונת שמורכבת מחלבונים, פחמימות ושומנים. בחורף אין ארוחה שלא נפתחת במרק עם פרוסת לחם מלא וחמאה או אבוקדו, ואם מתחשק לי מתוק אתפנק בקינוח.

הרגל טיפוח סודי

פולה הקוסמת האישה והאגדה, קוסמטיקאית שהיא המלאך שלי. מה שהיא אומרת - נעשה ונישמע. טיפולי פנים, מיצוק צוואר - היא המאסטר ואני מתמסרת.

שיגעונות שרק החברים הקרובים מכירים

אני ממש מכורה לסדר וניקיון, יכולה לקום מהמיטה כדי לסדר משהו שמפריע לי בעין. דברים צריכים לעמוד בזווית מדויקת וזה משהו שאני מנסה לשחרר ללא הצלחה.

אמונה תפלה

לא מעבירה סכין או מספריים מיד ליד. מניחה על השולחן - מי שמולי לוקח. עוד אמונה תפלה - תמיד להיכנס ברגל ימין.

טל מן (צילום: פרטי)
בחורה שהיא השראה. טל מן | צילום: פרטי

תרופת סבתא

מרק עוף ומיץ רימונים - אלה שני הדברים ששומרים עליי בחורף.

הטריק להתמודדות עם מצבי לחץ

קודם כל לנשום, ואז לנווט את הלחץ למקום חיובי של מציאת פתרון במקום היסטריה. ללא ספק נשימה עמוקה ומודעת מנטרלת סטרס. העצה הכי טובה שקיבלתי היא מאבא שלי ז״ל. הוא לימד אותי לסלוח לעצמי, שטעויות הן חלק מהמסע שלנו ושמה שחשוב זה הלמידה מהדרך. הוא לימד אותי שאם אני יודעת שעשיתי הכול למען מטרה מסוימת ונתתי את הכי טוב שלי, גם אם התוצאה היא לא מה שציפיתי, העיקר זו הדרך ומה שלמדתי ממנה.

3 פעולות שאני עושה כל יום

מודה על ה"יש", מציבה מטרות ומתכננת את הדרך כדי להשיג אותן וגם מנקה את הראש בהליכה.

הדבר החיובי שהקורונה הביאה איתה

הורדתי הילוך וזכיתי במערכת יחסים כל-כך קרובה עם שתי בנותיי שלא הייתה נרקמת בסיטואציה אחרת.

המלצה מצילת חיים לכבוד שבוע המודעות לסרטן צוואר הרחם שמתחיל היום

היום אפשר למנוע את סרטן צוואר הרחם, ואם נהייה חכמות נוכל לגמור עם המחלה הזו והילדות שלנו יידעו ש"פעם" היתה מחלה כזאת. אם נערות ונערים יתחסנו, אם נשים יערכו בדיקת פאפ ו-HPV טייפינג כל שנתיים, הם יוכלו לעצור את ההתפתחות של המחלה בשלב הטרום סרטני, יסירו תאים נגועים וכך התפתחות הווירוס לסרטן צוואר הרחם תיפסק. יש חיסון לסרטן והיום אפשר לא לחלות בסרטן צוואר הרחם – זו בשורה מדהימה.