כשפלורין ונטורה, 36, מעפולה פרסמה את התמונות הבאות בעמוק הפייסבוק 'מאמאצחיק', היא לא תארה לעצמה שתצליח לגרור כל-כך הרבה שיתופים ותגובות. "מעולם לא הערכתי את החיוך שלי יותר מהיום בבוקר אחרי הרופא שיניים", כך כתבה וצרפה שתי תמונות. כפי שתראו, בתמונה השמאלית היא נראית חסרת שן, ובתמונה הימנית – מחייכת חיוך לבן ומלא שיניים.


פלורין, הסבר בבקשה.
"היה לי כתר על השן מגיל 17. כמה ימים לפני שפרסמתי את התמונה אכלתי בורקס ופתאום הוא נפל. כיוון שמדובר בשן קדמית נכנסתי ללחץ, כי המבנה שלה נעשה שחור, אז פניתי לקבלת עזרה ראשונה. הרופאה ניסתה להדביק לי את הכתר, אבל זה לא צלח ונאלצתי להסתובב ככה שלושה ימים. לא חייכתי אפילו, עד שהשגתי תור דחוף כדי לעשות כתר זמני".


ואז מה קרה?
"הסתובבתי ככה כמה ימים עד שהצלחתי לקבוע שוב תור לרופא, אלא שאז קלטתי שלא חייכתי כמה ימים. החלטתי לעשות סלפי כדי לראות איך זה נראה, וצילמתי את עצמי גם אחרי שעשו את הכתר הזמני".

"מעולם לא הערכתי את החיוך שלי יותר" (צילום: פייסבוק)
הפוסט שהוביל לתגובות הרבות | צילום: פייסבוק


למה החלטת לפרסם את התמונה?
"כי זה קורה לכולנו. היה חשוב לי להראות שהחיים לא מושלמים, לכולנו יש פגמים, אז למה להסתיר אותם? אני מודה שלא האמנתי שזו תהיה התוצאה, אבל כנראה שאנשים מזדהים עם דברים לא מושלמים. אני מעלה הרבה פוסטים במאמצחיק, אבל התמונה הזאת באמת תפסה חזק".


אילו תגובות קיבלת?
"הילד שלי הגיב במבט מוזר, היה לו משונה לראות אותי בלי שן. בעלי אמר שהוא גאה בי שלא התביישתי.
התגובות שקיבלתי ברשת היו שונות ומגוונות – היו בנות שכתבו לי 'איך העלית את זה, זה מביך למה העלית?'. אחרות אמרו לי שאני אמיצה".


ענית להן?                                                                                                                                       

"כן, אמרתי שאני מאוד שלמה עם התמונה. למה תמיד צריך להראות מציאות מושלמת כשהחיים לא כאלה?".