אנשים של בוקר הם מושא לקנאה, הם יכולים פשוט לקפוץ מהמיטה בבוקר ולהתחיל לעשות דברים. הם אפילו לא חייבים לשבת חצי שעה עם קפה בשביל להתאפס על החיים שלהם. ומי לא היה רוצה להיות כמוהם? זה היה נהדר אם כולנו היינו מסוגלים לחשוב בבהירות ובמהירות הנכונה ברגע שאנחנו פוקחים את העיניים. אז אם אתם צריכים שנגשים לכם את המשאלה, יש לנו 8 טריקים שיעזרו לכם לכבוש את היום כבר מהרגע הראשון.

כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. תניחו כבר לפייסבוק

להיות טיפוס של בוקר זה משהו שמתחיל מהלילה שלפני, בחדר השינה שלכם, בלי הטלפון שלכם. מה הבעיה בלהסתכל על מסכים? שהאור שאתם נחשפים אליו מבלבל את ההכנה של הגוף לשינה. פחות מלטונין נוצר בגוף, ואתם מתקשים להירדם. נסו השעה שלפני השינה שלכם לא לבהות במסכים, כדי שתוכלו להתכונן לשינה כמו שצריך. ואם התעוררתם לפני הזמן, אל תיכנסו לאינסטגרם רק לשנייה לפני שאתם חוזרים לישון, כי זה פשוט מוריד את איכות השינה שלכם. לא חבל?

2. תישנו מספיק

מספר שעות השינה האידיאלי הוא לא קבוע אצל כולם. כשאנחנו אומרים לכם לישון מספיק, אנחנו מתכוונים לכמות השעות שמספיקה לכם - ובכל מקרה, מחקרים מראים כי זמן השינה האידיאלי הוא 7-8 שעות בלילה.

3. תנו לזה זמן

כשאתם כבר מבינים לכמה שעות שינה אתם זקוקים בכל לילה, נסו לדבוק בהרגל הזה לתקופה מסויימת. זה לוקח בערך 21 יום להפוך את זה להרגל, כך שתוך כמה שבועות הגוף שלכם כבר יתחיל לשגשג בבוקר.

 עוד ב-mako בריאות:
>> שיטת שרמן: כך תשלטי במחזור שלך ולא ההיפך
>> רוצים לאכול בריא ולא יודעים איך? 50 המאכלים הבריאים
>> די לגלולות? המתג שימנע מהזרע שלך להפרות את האישה

4. תמקסמו את הנודניק

אין בעיה שתלחצו על נודניק כשהשעון שלכם מעיר אתכם מוקדם בבוקר, אבל במקום להמשיך לישון עד הנודניק הבא, פשוט תישארו מחוץ למיטה, תסתובבו קצת בחדר, אולי תסדרו קצת - עד הצלצול הבא. יהיה לכם יותר קשה לחזור למיטה אחרי הצלצול השני.

5. תתמתחו

לפני שאתם עושים משהו בבוקר, תזיזו את הגוף ותגבירו את זרימת הדם שלכם. מתיחות בוקר יקבעו את הקצב של שאר היום ויתנו לכם המון אנרגיה.

6. תפתחו את התריסים

אם יש משהו שיכול להשפיע על הערנות שלכם זה אור, הרבה אור. אם אתם באמת רוצים להתעורר פשוט תפתחו את התריסים ותנו לשמש לזרוח. כך בטוח תוכלו להילחם בדחף לחזור בחזרה אל מתחת לשמיכה.

7. תרצו להתעורר

אנשים נוטים לחזור לישון בכמה דקות הראשונות לאחר שהתעוררו. זו הסיבה שכדאי לכם לפתח שגרה של התעוררות, שתשכיח מכם את הרכות של המיטה והנעימות של הפוך שלכם. אפשר לקום ולהתמתח קצת, להכין קפה ולצחצח שיניים, עד שתסיימו עם המשימות האלה, כבר לא תרצו לחזור לישון. תזייפו את זה עד שזה יצליח.

8. תאכלו משהו

ארוחת הבוקר היא הכי חשובה, כולם אומרים את זה והם בטח צודקים. תתחילו את הבוקר שלכם כמו שצריך, ואם יש לכם תיאבון, תאכלו משהו שיוכל לתת לכם אנרגיה להמשך היום. ואם אתם לא רעבים, תכינו לכם סנדוויץ' לאחר כך.

(מקור)

>> וירוס זיקה: סכנה ליולדות בברזיל