אמנם כפות הרגליים שלנו ממוקמות הכי נמוך בגוף, אבל למעשה יש להן משקל גדול בכל מה שנוגע לבריאות שלנו וליציבה נכונה. הן החיבור שלנו לקרקע והבסיס שלנו לתנועה וכן לעמידה. לא סתם מגיל צעיר תמיד חוזרים ומלמדים אותנו כמה חשוב להשקיע בנעליים נוחות ואורתופדיות, שיסייעו לנו לאזן את משקל הגוף בצורה אופטימלית.

אין מה לעשות, עם השנים אנחנו הולכים ו"מתקלקלים"; אם כשהיינו ילדים ההורים בחרו עבורנו נעליים בריאות לכף הרגל, הרי שככל שאנחנו גדלים אנחנו נכנעים יותר ויותר לתכתיבי האופנה ולטרנדים בתחום ההנעלה ופחות נותנים משקל לקריטריון הנוחות והיציבה. וזה בלי להתחיל אפילו לדבר על עקבים.

ואז הגיע קרוקס

בשנת 2005 נחת בארצנו הקטנטונת המותג האמריקאי שכבש כמעט כל בית בישראל – Crocs מבית WeShoes. הנעליים, שהתחילו כנעליים ייעודיות לשיט, הפכו לפופולאריות מאוד בארה"ב ובשאר מדינות העולם, בעיקר בזכות העיצוב האקסצנטרי שלהן והדו"חות הרפואיים שגמרו עליהן את ההלל ולא הפסיקו לשבח את היתרונות הרבים.

סוזאנה מולנדר, מחברת קרוקס העולמית, מספרת כי החברה מתגאה במחקרים ובבדיקות שהיא עושה כדי להשיג נוחות מקסימלית ועמידות, ויחד עם זאת ממשיכה כל העת לעקוב אחרי מגמות עתידיות וטרנדים לקולקציות חדשות. מדובר בשילוב נדיר של אופנה ובריאות במותג אחד. "יש מי שיאהבו את זה, יש מי שפחות יתחברו, אבל אף אחד לא יכול להישאר אדיש לנעלי הקרוקס - התקשורת משתגעת על זה".

weshoes - LiteRide (יח``צ: שי יחזקאל)
הלקוחות כבר לא מתייחסים לנוחות כמותרות | יח``צ: שי יחזקאל

לאחרונה השיקה חברת קרוקס את טכנולוגית ה-LiteRide. זוהי למעשה הפעם הראשונה בה החברה יצרה קולקציה חדשה המשלבת גם טכנולוגיה חדשה: "שילוב נדיר של מדע וקסם", מוסיפה מולנדר בגאווה. למעשה, הטכנולוגיה מבוססת על חומר מהפכני, קל יותר ב-25% ורך יותר ב-40% מחומר ה-Croslite אשר נמצא בדגמים הקלאסיים והמקוריים של החברה. טכנולוגית ה-LiteRide החדשנית מביאה שילוב מבורך של תמיכה והתאמה מושלמת לתבנית כף הרגל, ומעל הכל מדובר בחומר נעים למגע – ממש כמו כפפה לרגל. מדובר במענה אולטימטיבי למגמת הצרכנים ההולכת וגוברת של דרישה לנוחות. הלקוחות כבר לא מתייחסים לנוחות כמותרות אלא כדרישה הכרחית ברכישת נעליים מסוג זה.

LiteRide הוא אמנם שם הטכנולוגיה החדשה, אך גם הקולקציה החדשה של החברה נושאת את השם הזה ומשלבת בתוכה דגמים מסגנונות שונים (גם ספורטיביים וגם אחרים), שכוללים בתוכם כבר את הטכנולוגיה המהפכנית והחומר הייחודי. הקולקציה, שהושקה החודש בחנויות ברחבי העולם ובאתר, פונה לבעלי סגנון ספורטיבי שמעוניינים להרגיש בנוח בלי להיראות כאילו הרגע עזבו את חדר הכושר.

לבטא את עצמכם בלי לוותר על הנוחות

וכמובן, אחרי כל האופוריה והחדשנות הטכנולוגית, אי אפשר שלא לנחות לקרקע ולתהות, כמו ישראלים טובים, לגבי הפרקטיות של הדגמים החדשים. במיוחד בארץ שידועה כייחודית בנוף התרבותי, האנושי והמגוון שלה.

אם כך, הסירו דאגה מליבכם, או יותר נכון – מרגליכם, בחברה מתהדרים בדגמים החדשים שמתאימים לאופי הפשוט וה"דוגרי" של הצברים. אפשר לומר שהקולקציה החדשה מתאימה לא רק לפעילויות ספורטיביות המחייבות נוחות, אלא גם לשעות שלפני ואחרי האימון והכושר.

הנעליים מעניקות מראה שיקי ואופנתי, הרגשה בריאה ויציבה נכונה, או במילים אחרות – כל מה שאורח החיים הישראלי מחייב. כמו כן, המגוון הרחב של הדגמים בליין החדש של טכנולוגית ה-LiteRide, מאפשר לכל אחד ואחת בישראל, מכל חברה, מגזר או מגדר, להתחבר ולמצוא דגם שתואם את הסגנון שלו. בכל זאת, בסופו של דבר אנחנו מבטאים את עצמנו דרך מה שאנחנו לובשים, חובשים או נועלים, והקולקציה החדשה היא הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת.

weshoes - LiteRide (יח``צ: שי יחזקאל)
מראה שיקי ויציבה נכונה | יח``צ: שי יחזקאל

להשיג באתר weshoes ובחנויות הנבחרות

טווח מחירים: החל מ-240 ₪ עד 400 ₪

טווח מידות:
דגמי יוניסקס 37 עד 47

דגמי נשים 36 עד 42

דגמי גברים 40 עד 47