פארל, 46, חשף לאחרונה כי הוא מתמודד עם תסמיני לונג קוביד וכמו שחקנים רבים וטובים אחרים ביניהם ג'יימי לי קרטיס, גם הוא נאלץ לדלג על טקס בחירת המבקרים שנערך לפני מספר ימים, לאחר שנמצא חיוביים לנגיף.

השחקן התראיין יחד עם שותפו ברנדן גליסון בן ה-67 ששיחק איתו לאחרונה בסרט "The Banshees of Inisherin" לתוכנית בוקר ב-SBS במהלכה סיפר כיצד התאושש מהנגיף, ואמר כי הוא מתכנן להוריד פרופיל בזמן ההחלמה מהתסמינים הממושכים מהם הוא סובל.

זו הפעם השנייה שפארל חלה בנגיף. "בשתי הפעמים שחוויתי את זה, חטפתי שלושה או ארבעה ימים של חום גבוה וכאבי ראש", סיפר בתוכנית והמשיך כי כעת הוא מתכנן לנוח יותר בשל השפעות ארוכות הטווח שחווה. "אני הולך לעשות מעט מאוד בזמן הקרוב", אמר והוסיף, "בפעם הראשונה שחליתי העמסתי על עצמי וחזרתי לרוץ בערך כשבוע לאחר שהבדיקה יצאה שלילית, אבל בסוף שילמתי על זה בתסמיני קורונה שנמשכו כחצי שנה".

קולין פארל, 2019 (צילום: Slaven Vlasic/Getty Images)
החלמה מלאה! | צילום: Slaven Vlasic/Getty Images

מהו לונג קוביד?

המושג "לונג קוביד" מתייחס למצב שבו תסמיני נגיף הקורונה נמשכים מעל ארבעה שבועות לאחר ההידבקות, והוא לרוב מאופיין בדפוס התקדמות או החמרה מתמשכת. התסמינים עשויים להימשך גם חודשים ואף שנים ולעתים להוביל לסיבוכים מסכני חיים.