עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות

שהכול עובר ושזאת רק תקופה, לטוב או לרע. בתקופה טובה צריך לזכור לנצל כל רגע שיש ולהעריך כי אולי הוא לא יישאר לאורך זמן. כשיש תקופה קשה, פשוט צריך לתת לה לעבור, אבל לא לשכוח גם ללמוד ממנה.

קרייב מושחת שאת לא יכולה להתגבר עליו

ללא ספק - שוקולד. אני אוכלת ונושמת אותו בכל יום בחיי. מובן שאני מנסה להפחית בכמויות אבל לא מצליחה, זה חזק ממני.

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

אין לי ארוחה קבועה שבה אני משקיעה בה במיוחד, אבל אני אוהבת את המטבח ותמיד דואגת להכין לעצמי אוכל לימים הקרובים. אם בא לי להשקיע, אני מכינה בשר בתנור עם ירקות שורש ביין אדום, או חזה עוף ממולא בתרד ברוטב קרם קוקוס.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

לצערי אין דבר כזה להישאר צעירים. אנחנו מתבגרים ואי אפשר לעצור את הזמן. מה שכן אפשר זה לשמור על עור הפנים כמה שיותר, להזין אותו בלחות במשך היום, לשתות הרבה ולדאוג להגנה מהשמש. צריך לאכול בריא אבל גם ליהנות מהחטאים הקטנים. בגדול, אני מאמינה שמה שעושה טוב לנשמה, מקרין גם החוצה.

שירלי בוגנים (צילום: שי ארבל)
מאמינה שמה שעושה טוב לנשמה, מקרין גם החוצה. בוגנים | צילום: שי ארבל

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים מכירים

יש לא מעט האמת, אבל העיקרי זה שאני לא אלך לישון לפני שהכיור נקי ומצוחצח מכלים. אה כן, אני גם לא שותה אלכוהול. מספיקה כוס אחת כדי לגרום לי להיות שיכורה ולצחקק.

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

בעבר היו לא לי מעט אמונות אבל היום פחות. מה שכן נשאר איתי זה שאני לא מעבירה סכין מיד ליד או מספרים. אני גם לא יכולה לראות נעל הפוכה.

תרופת סבתא שעד היום את מיישמת

אם אני סובלת מכאבי אוזניים, אני טובלת צמר גפן בשמן זית שחיממתי מעט בכפית ומניחה בתוכן. זה מרגיע את הכאב.

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ

נשימות עמוקות, מחשבות טובות. אני מנסה לראות לראות בדמיון תוצאה טובה שאני רוצה להשיג ברגעים של לחץ. לפעמים גם קפיצות או הליכות עוזרות להזרים דם לגוף.

העצה הכי טובה שאימצת לחיים

אני הבמאי, התסריטאי, הכותב והשחקן של חיי, ואני אכתיב איך הם ייראו. אני תמיד מעדיפה להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית ולהתמודד איתה, כי זה לא עניינו של אף אחד. אני מנסה להאמין בעצמי ולא לתת לאף אחד להשפיע עליי או להוריד אותי. חשוב להיות תמיד בסביבה מפרגנת ואוהבת, רק משם צומחים.

שירלי בוגנים (צילום: שי ארבל)
"תמיד מעדיפה להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית" | צילום: שי ארבל

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום

אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע, זה חלק מאוד ניכר בחיי ואני לא מוותרת עליו. בנוסף, אני שותה לפחות שני ליטרים של מים ביום, ומבלה זמן איכות עם הכלב שלי. אני מאוהבת בו קשות. הוא מלמד אותי הרבה על עצמי, על אחריות, על אהבת חינם וטוב לב.

 הדבר החיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך

דווקא די נהניתי מהתקופה הזאת. למדתי לעצור וליהנות מהדברים הקטנים, להעז יותר, לצאת מהקופסה וממקום הנוחות שלי ולנסות דברים אחרים.