האמת היא שכולנו מזיעים, אין איך להימנע מזה בקיץ כמו שלנו. אז אם אתם לא ממש מעוניינים לוותר על התחביב שלכם להתאמן בחוץ בעונה החמה, אין ספק שאתם הולכים להזיע, והמון. אבל, היי - לא כולם צריכים לדעת מזה. הנה 5 דרכים שיעזרו לכם להסתיר את העיגולדים.

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. תתאמנו בשעות הנכונות

אם אתם מתכננים אימון בחוץ בין 10 בבוקר ל-3 בצהריים, אתם הולכים למות מחום ולהזיע בטירוף. עצה שלנו, תתאמנו ממש מוקדם בבוקר, לפני שקרינת השמש מתחילה להיות חזקה באמת, או בשעות אחה"צ-ערב, כאשר השמש כבר לא בשיאה. כך, הגוף שלכם לא יתחמם מהר מדי ותרגישו טוב יותר באימון.

2. השתמשו בדריי פיט

בשביל שלא יהיה לכם חם מדי וגם בשביל להימנע מכתמי ההזעה המביכים, כדאי לכם ללבוש את הבגדים המתאימים. יש בדים מיוחדים שמנדפים זיעה, כאלה שיגרמו לכם להרגיש פחות לחים במהלך האימון. 

3. השתמשו באוורור אסטרטגי

בנוסף, ישנם בגדים וגזרות שונות שמאווררים בדיוק במקומות הנכונים - כמו מאחורי הברכיים או בגב התחתון. ככל שהמקום מזיע יותר, כך חשוב יותר שהוא ינשום, כדי למנוע גירוי לעור. האוורור גם יגרום להתנדפות והתייבשות מהירה יותר של הזיעה.

>> עוד ב-mako בריאות:
מדהים: הרופא הזה הצליח לתקן את גבו העקום של מונתאר בן ה-17
שום, זעתר ומרק כתום: כל הדרכים הטבעיות לטפל בבטן כואבת
הוויכוח נפתר: מתי הכי כדאי להתקלח?

4. תבדקו את הדאודורנט שלכם

תסתכלו על התווית של הדאודורנט שלכם, האם הוא מכיל לפחות 10 אחוז אלומיניום כלוריד? זה אומר שהוא עובד. אלומיניום כלוריד הוא רכיב משמעותי בתכשירים דוחי זיעה, והוא מסוגל לקצץ את הפרשת הזיעה בכ-30 אחוז.

5. תתלבשו אחרי האימון

מה שחשוב לשים לב אליו לאחר האימון הוא לא ללבוש בד שאינו נושם, כי אנחנו רוצים שהזיעה שלנו תתנדף כמה שיותר מהר. אז אם אתם חייבים להתלבש מיד אחרי הפעילות הגופנית, שימו לב שאתם משתמשים בבד נושם ומנדף זיעה.  

(מקור)

>> גילוי מקדים וטיפול חדשני: כל מה שצריך לדעת על סרטן השד