בגיל 7 מוחמד אלחין אובחן עם אסימטריה בפלג גופו השמאלי. "ככל שמוחמד גדל, כך גדלו אזורים שונים בגופו",  מספרת אימו זוזו. לדבריה, הבטן, החזה, היד והרגל שלו החלו לגדול ולהתנפח בצורה לא פרופרציונלית. "לקחתי אותו לכל הרופאים בארץ כדי להבין למה זה קורה לו". הרופאים שאיבחנו אותו הסבירו לה שהוא סובל ממחלה די נדירה בשם 'היפרפלזיה' הגורמת לאזורים מסוימים בגוף לגדול יותר מהשאר".

"התביישתי כל כך במראה הגוף החריג שלי", מספר מוחמד. "לא הלכתי הרבה לבית הספר, כי הילדים היו צוחקים עליי. כייון שהייתי מתוסכל, מצאתי נחמה באוכל. בשלב מסוים, אמא קנתה לי חולצות במידה 5XL. הרגשתי רע ללבוש את השקים האלה, אבל הם הסתירו את כל הפגמים שהיו לי ולא הייתה לי ברירה".

כשהגיע לגיל 16, קצב עליית משקלו הגיע ל 5 קילו בכל חודש. השיא היה כשהמשקל הראה 124 קילו. "הבנתי שאם לא אקח אותו בידיים לא יהיה לי ילד בחיים", מספרת זוזו אימו.
למרות גילו הצעיר, הוחלט שמוחמד יעבור ניתוח לקיצור קיבה באיכילוב. לאחריו הפרוצדורה הוא השיל כמחצית ממשקל גופו.
אולם גם בשלב זה, המשימה עדיין לא הושלמה. בגיל 19, כשהוא שוקל 63 ק"ג, היה על מוחמד להיפטר מעודפי העור שבגופו. "למרות העובדה שירדתי המון במשקל המשכתי ללכת עם חולצות ארוכות וגדולות כדי שלא יראו את כל העור הרופס שהיה לי", הוא נזכר.

כשד"ר מדאח איהאב, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית באיכילוב, נפגש לראשונה עם מוחמד לפני כשלוש שנים, המקרה נגע לליבו. "המשפחה סיפרה לי על הקושי ועל ההתמודדות עם הבירוקרטיה שליוותה אותה לאורך השנים כדי להעניק לבנם טיפול טוב ומקצועי. הרגשתי את דאגתם ואת רצונם העז שמוחמד יוכל לחזור לחיות חיים מאושרים ושהבטיחון העצמי יחזור אליו".
בשל מחלתו של מוחמד, לא ניתן היה ניתן לבצע לו שאיבת שומן סטנדרטית. "רקמת השומן שלו הייתה קשה מהנורמה ועל מנת לא לסכן את רקמת העור נאלצתי לכרות מספר פעמים את עודפי העור ואת הרקמות הרכות על מנת להגיע למראה אסתטי תוך שמירה על עורו", מסביר ד"ר איהאב.

ארבעה ניתוחים בשלוש שנים

במשך שלוש שנים, מוחמד עבר ארבעה ניתוחים: הראשון ביניהם היה מתיחת העור בזרוע שמאל עם תיקון אסימטריה בשד השמאלי שבוצע ע"י ד"ר בנימין מייליק. שלושת הניתוחים הנוספים בבטן פלג שמאלי, ירך שמאל ובטן תחתונה בוצעו ע"י ד"ר מדאח איהאב וכפי שתוכלו להתרשם מהתמונות - כולם עברו בהצלחה רבה.
"כל השנים האלה נלחמתי והתרוצצתי כדי שמוחמד יבריא ויוכל ולהרגיש שווה בין שווים", אומרת אימו זוזו. "לאחר שסיים את הניתוח האחרון הרגשתי שהחזירו לי הילד היפה שלי שמח ובריא. היינו כל כך מאושרים וערכנו לו מסיבה גדולה אליה הגיעו מאות מוזמנים שחגגו איתנו.

בימים אלה למוחמד תוכניות רבות - את הראשונה כבר הגשים כשסיים את לימודי החובשות ובקרוב הוא עתיד להתחיל לעבוד בתחום. "החלטתי ללכת ללמוד את התחום מתוך שליחות כדי לעזור לפצועים ולמטופלים, כמו שטיפלו בי ועזרו לי לקום ולחיות את החיים מחדש", הוא אומר בהתרגשות לסיום.