עצה טובה שהיית נותן לעצמך בגיל ההתבגרות
"שאני לא כאן בשביל לרצות את הסביבה שלי ולחיות חיים של מישהו אחר. כשהתעסקתי בניסיון לשנות את הנטייה המינית שלי, הגעתי למקום שהרגשתי שאני לא באמת יודע מי אני ומה אני רוצה. חייתי רק בשביל שהרבנים שלי בישיבה יעריכו אותי ויכירו בי. הכל היה לא אמיתי".

קרייב מושחת במיוחד שאתה לא מצליח להתגבר עליו
"שוקולד. אם יש משהו שאני מקריב בתזונה שלי, זה את השוקולד. אני מוותר על זה מלא וזה כואב לי, אבל פעם בכמה זמן אני נופל לזה".

הארוחה שאתה הכי משקיע בה ביום
"ארוחת ערב. היום-יום שלי סובב סביב הספורט, ובערב אני מחזיר לגוף שלי את כל המשאבים שהוצאתי במהלך היום. אני מקפיד לאכול בארוחת הערב דג ופחמימה בריאה, קינואה או בטטה וכמה שיותר ירוקים. לפעמים אני מנשנש בארוחה הזאת גם שקדים ואגוזים או מכין לעצמי קינוח בריא".

שלמה ויצמן (צילום: רן יחזקאל​)
"אני צריך לחיות את חיי, יש לי את החופש לבחור". שלמה ויצמן | צילום: רן יחזקאל​

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעיר
"רוטינת הבוקר שלי. כשאני עוד במיטה, אני לוקח 10 נשימות עמוקות , מסתכל על כל מה שנמצא מסביבי, עוצם את העיניים ואומר שכל מה שמסביבי זה מתנה. אחרי זה אני שותה חצי ליטר מים ביחד עם הוויטמינים שלי, ואז עושה מדיטציה על מזרן היוגה. אחר כך, בין 20 ל-40 דקות, אני עושה את תרגילי המוביליטי שלי לגוף".

ה"שיגעון" הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים
"הרבה פעמים אני מוצא את עצמי, בין אם כשאני לבד בבית או כשחברים אצלי, רץ ממקום למקום. מהחדר לשירותים, מהמטבח לספה. טס בריצה. זאת שריטה שנולדה בצבא, שירתי בסיירת חרוב ואת המונח 'אדמה בוערת' לקחתי גם לחיים. צוחקים עליי בגלל זה, אבל אני לא ממש שם לב שאני עושה את זה".

אמונה תפלה שאין מצב שאתה מוותר עליה
"אחד הסיפורים הכי ידועים שגדלתי עליהם ונכנסו לי ללב, זה על היהודי שהקפיד לנעול את נעל ימין ראשונה, בלי לקשור את השרוכים, אחר כך את נעל שמאל, לקשור אותה ורק אז לקשור את נעל ימין. בגלל שהקפיד על הסדר הזה, הוא ניצל ממוות באחת המלחמות שבהן רדפו יהודים. זה חילחל אליי ואני מקפיד על ההרגל הזה מגיל קטן, לאו דווקא ממקום דתי. יש המון דברים מדהימים ביהדות שלקחתי לחיי האישיים, וזה אחד מהדברים האלה. אני מאמין שיש לזה ערך - להיות נוכח ולעשות משהו באופן מודע".

זה הביצוע שגרם לאסי עזר לבכות  (צילום: נינג'ה ישראל 2022, קשת12)
"משתדל להיות כמה שיותר נוכח, כמה שיותר רפוי, לנשום ולהרגיש". שלמה ויצמן | צילום: נינג'ה ישראל 2022, קשת12

תרופת הסבתא הכי שווה שלך
"כשאני חולה אני אוכל בצל מרוסק עם דבש".

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ
"זה משהו שאני עובד עליו המון שנים, עוד מהתקופה שעזבתי את הישיבה ונהייתי עצמאי בגיל צעיר. בצבא יש לחץ מסוג אחד, בנינג'ה לחץ מסוג אחר - אני מנסה כל הזמן לנשום עמוק, לעצור ולהגיד תודה על הרגע הזה, כי שום דבר לא ברור מאליו".

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך
"הפסיכולוגית שלי עזרה לי מאוד לקבל את עצמי. היא אישה מדהימה שלקחה אותי כשסיימתי את טיפולי ההמרה וכבר ארבע וחצי שנים שהיא איתי. הדבר שהכי היה לי קשה להפנים והיא התעקשה איתי עליו, זה להבין שהחיים שלנו הם חד פעמיים ואין שום סיבה בעולם לתת למישהו או לאנרגיה שלילית חיצונית לבזבז שנייה אחת מהחיים שלנו".

3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום
"מקדיש שעה לרוטינת הבוקר שלי, מקפיד לישון שמונה שעות בלילה לפחות והתחלתי לימודי משחק שגם עושים לי טוב לאימוני הנינג'ה. החלום? תפקידים ראשיים במארוול. 

הדבר הכי חיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך
"הקורונה זאת המתנה הכי ענקית שיכולתי לקבל בחיים. הזמן שאני יכול להיות לבד עם עצמי, שעות ארוכות, ובאמת לעשות עבודה פנימית של מודעות. איזה בן אדם אני רוצה להיות בעולם הזה, ומה אני רוצה לעשות?