עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות

הכל עובר, הכל דינמי. אל תחכי לגיל ארבעים כדי לחבק את הנערה שהיית, חבקי את עצמך כבר עכשיו. תעשי ותהיי מה שאת רוצה, ותפסיקי לרצות בחברתם של אלה שלא עושים לך טוב. תקיפי את עצמך בחברים אמתיים, אדיבים וטובי לב. לא צריך הרבה כאלה, מספיק אחד או אחת. היחידה שאת צריכה להרשים או להתחבב עליה זו את.

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו

טורטייה זה החיים. אני מכינה איתה רול שוקולד נוטלה, בסיס לפיצה עם תוספות, מנה מקסיקנית, צ'יפס, טוטס. גם תפוח מסוכר זה החולשה שלי, אבל אל תספרו לאף אחד בבקשה.

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

בבוקר. יש משהו בלפנק את הגוף מיד כשמתעוררים.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

כשאני רוצה לעורר את הפנים ולתת להם בוסט אני מניחה עליהם מגבת חמה ונעימה. בנוסף, אני תמיד מקפידה להחזיק בתיק סטיק של קרם הגנה.

טל טלמון (צילום: שי פרנקו)
"אני בן אדם של לחץ וחרדה". טלמון | צילום: שי פרנקו

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

אני שונאת לדבר בטלפון, פשוט שונאת. אנשים מתקשרים אליי או רק אם אין ברירה, ואז אני תמיד נבהלת שקרה משהו. אני גם לא אוהבת לישון מחוץ לבית ובנפרד מלירן ואולי הבן שלי.

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

אני לא מספרת שקיבלתי תפקיד עד שכף רגלי לא דורכת בסט. את שאר האמונות התפלות שחררתי, אחרי שהרגשתי שאני כל היום מחפשת עץ לדפוק עליו ויורקת עם כל חתול שחור שעובר.

תרופת הסבתא הכי שווה שלך

לטיפול בצינון אני שמה מים רותחים בסיר עם כמה כפות ערק, מניחה מגבת מעל הראש ושואפת את האדים - זה פותח את הצ׳אקרות. מרק עוף זה מאסט כמובן.

הטריק שלך להתמודד במצבי לחץ

יש לי המון כאלה, אבל ברגעי האמת כלום לא עוזר לי. אני בן אדם של לחץ וחרדה - סה"כ כיף איתי (צוחקת). הדבר היחיד שמרגיע אותי הוא המחשבה על הבן שלי אוֹלי, צפייה בסרטונים שלו צוחק וההבנה שלידו הכל מתגמד.

טל טלמון (צילום: שי פרנקו)
רק בן אדם בסוף. טל טלמון | צילום: שי פרנקו

העצה הכי טובה שאימצת לחיים שלך

בסוף את רק בן אדם. יש לי גם קעקוע של המשפט הזה על גב היד, תזכורת כזו שאני אנושית והכל בסדר (וזה גם בסדר לא להיות בסדר).

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום

ארוחת בוקר מפנקת, סידור המיטות שיהיה נעים בבית ומקלחת נעימה ומפנקת כשפיג׳מה בריח כביסה מחכה לי בסופה (יש תקופות שגם ספורט נכנס לרשימה ואז אני בכלל עפה).

ההשפעה הכי חיובית שיצאה לך מתקופת הקורונה

כשהצלחתי להיכנס להריון בתקופה מפחידה שבה הופסקו טיפולי הפריון שעברתי. כך, בין סגר לסגר, במהלך תור אחד שכמעט בוטל, יצאתי מהחזרת העוברים עם עובר אחד שנקלט והפך את כל עולמי - הוא השמש שלנו.