כל מרתון גדול אותו סיפור – חצי מהדרכים בעיר נחסמות, מי שרוצה לרוץ נאלץ להירשם מספיק זמן מראש, לקום בבוקר בשעה לא הגיונית, לתפוס רכבת שלא בטוח תעבוד כמו שצריך ולהתחייב למסלול ארוך במיוחד. בקיצור, אנחנו נעדיף להמשיך להתכרבל בפוך, תעירו אותנו כשהטירוף מסתיים.

לא עוד. אדידס החליטו לעשות מהפכה בתחום והכריזו על המירוץ הדיגיטלי הראשון מסוגו בארץ - adidas UB19 Digital Race Israel, שייצא לדרך ב-26 במרץ. כל המעוניינים לקחת חלק במירוץ החדשני מוזמנים לעשות זאת בקלות ופשוט לבחור איפה מתחשק לכם לרוץ (כן, אפילו בפארק ליד הבית). המרוץ עצמו יתבצע באפליקציית RUNTASTIC של אדידס שפתוחה לכולם ובחינם. שימו לב - ההרשמה כבר בעיצומה.

הרעיון הוא פשוט: במשך 10 ימי המירוץ, האתגר הוא להתחיל בקטן ולרוץ בכל יום 1.9 קילומטר במשך עשרה ימים. בואו נהיה כנים, אתם לא חייבים לרוץ 1.9 קילומטר בפעם הראשונה, אפשר גם ללכת, או ללכת מהר יותר. הרי כולנו צועדים לפחות 1.9 קילומטר ביום גם בלי לשים לב, קטן עליכם! רק תזכרו להפעיל את האפליקציה לפני שאתה מתחילים את הפעילות (לא משנה אם זאת ריצה או הליכה).

adidas (צילום: יח"צ adidas)
רוצו עם מי שבא לכם איפה שבא לכם | צילום: יח"צ adidas

אוקיי, מטרה יש לכם, ואפילו קמתם מהספה ונעלתם נעלי ריצה. לא מספיק לכם? שימו לב – 2000 הנרשמים הראשונים למירוץ (מזכירים - בחינם לגמרי) יקבלו ערכה מיוחדת לשדרוג החבילה, שתכלול צ'ופרים כמו ג'ים בג וחולצה מיוחדת שיוצרה עבור המרוץ. את הערכה תוכלו לאסוף בחנות הדגל של אדידס בדיזנגוף סנטר.

רגע. יש עוד! אם כל זה לא מספיק, אדידס דואגת שלא יגמר לכם האוויר: 50 הרצים הראשונים בכל יום שיצאו לריצה במהלך ימי המירוץ, יקבלו הטבה בשווי 100 שקלים לרכישה בחנויות אדידס. בנוסף, בכל יום, יזכו שלושת הרצים המהירים ביותר בנעלי ריצה מקצועיות של אדידס. כן, כי אתם כאלה טובים ומגיע לכם.  

לאחר עשרה ימים המרוץ יגיע אל סיומו, אבל כאן בדיוק מתחיל הכיף האמיתי והפרסים הגדולים יתחילו להופיע. כל הרצים שהתמידו, לא ויתרו לעצמם ויצאו לריצה לפחות 8 פעמים מתוך 10 ימי המירוץ יכנסו באופן אוטומטי להגרלה. בנוסף, שלושה ברי מזל ספורטיביים ורציניים במיוחד יעלו בגורל ויזכו בביגוד והנעלה של אדידס לשנה שלמה!

מי שייצא לריצה בכל 10 ימי המרוץ, בלי תירוצים, בלי הסחות דעת, מי שפשוט הלך על זה עד הסוף, יזכה להשתתף בהגרלה נוספת בה יזכו שלושה רצים מצטיינים לנסוע לברלין על חשבון אדידס לחוויית ריצה מושלמת כולל ביקור במטה המרכזי של אדידס.

טוב, חסרונות לא מצאנו בהצעה המפתה של אדידס אבל כן מצאנו מרוץ מהפכני, פרסים מדהימים ומטרה ששווה לעבוד בשבילה. זה הזמן לצאת החוצה לריצה, אתם עוד פה?

>> להרשמה למירוץ הדיגיטלי

*ההרשמה וההשתתפות במרוץ ללא עלות וללא הגבלה לכמות משתתפים