אחד האזורים היותר מורכבים ורגישים לטיפול הן העיניים, אזור בעל עור דקיק ורגיש ביותר, חשוף לשמש ומושפע מגורמים רבים. העיניים הן כרטיס הביקור שלנו ובשנתיים האחרונות הן אף האיבר החשוף ביותר בפנינו.

תופעת השקיות מתחת לעיניים המשווה לפנים מראה מבוגר ועייף, טופלה עד לאחרונה רק באמצעות ניתוח פולשני עם תפרים, סימנים וזמן החלמה ממושך, והחברות המובילות בעלם מחפשות כל העת לפתח פתרון יעיל ובטוח לתופעה. פטנט ישראלי חדש מתעתד להחליף את הצורך בניתוח בעזרת טיפול לא פולשני.

עקבו אחרינו בפייסבוק ותקבלו את כל הכתבות ישר לפיד >

חברת אומגהמדיקס בישראל אירחה לאחרונה את אחד מהמומחים המובילים בתחום, ד"ר פאולו רובאטי, כירורג פלסטי, שהוביל סדרת הדרכות לרופאים בארץ במהלכן הסביר והדגים אודות הטכניקה החדשה שפיתח על בסיס פטנט ישראלי, שלראשונה תחליף את הצורך בניתוח ותאפשר השגת שיפור הוליסטי באזור העיניים במכשור מתקדם שאינו פולשני.  

טיפול לא פולשני בשקיות עיניים (צילום: יח"צ)
צילום: יח"צ

ד"ר רובאטי, כירורג מאיטליה ועוסק באסתטיקה כבר למעלה משני עשורים, נחשב למומחה בכל מה שקשור לחדשנות טכנולוגית בעולם האסתטיקה, ואף פיתח שיטות משלו ככירורג בחדרי ניתוח באמצעותן הוא חוסך הליכים פולשניים על מטופליו באמצעות קדמה וטכנולוגיה. ד"ר רובאטי משמש כיום כסגן יו"ר מחלקת כירורגיה בביה"ח ורונה ובמקביל משמש כמנהל אופרטיבי של המרכז הרפואי ללייזר בתחום הפלסטי. בנוסף משמש גם כסגן נשיא האיגוד האיטלקי לרפואה העוסקת ומפתחת את תחום האנטי אייגי'נג שהוקם ב- 2004. לרגל בואו לישראל שוחחנו עימו על הטיפול החדש.                                                                                                                                         
איך מתבצע בפועל הטיפול החדש?  
"כמו בטיפולים רבים ברפואה על מנת להשיג את התוצאה הכי טובה שאפשר הסוד הוא בשילובים. השלב הראשון של התהליך הוא שימוש במכשיר AccuTite, מכשיר פולשני זעיר שממיס שומן באמצעות ידית הטיפול הקטנה ביותר בעולם. התהליך מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו וללא צורך בניתוח.

לאחר מכן משלבים את ה-Morpheus8, טכנולוגיית מיקרו מחטים ייחודיות החודרות לעומקים שונים ושם משגרות  טכנולוגיית גלי רדיו. השילוב בין מחטים לגלי רדיו מאפשר חדירה מדויקת לעומקים שונים כך ניתן לטפל ביתר המפגעים האסתטיים באזור כמו קמטוטים שלא ניתנים לטיפול בהזרקה, האחדת גוון וטקסטורה  וטיפול במיצוק של עור עדין ודקיק מאוד".

ד"ר פאולו רובאטי (צילום: יח"צ)
ד"ר פאולו רובאטי | צילום: יח"צ

 

תוך כמה זמן רואים את השינוי?
"כיוון שהתהליך מתבצע בהרדמה מקומית או אלחוש קל, ניתן כבר בתום ההליך להשתחרר הביתה, לחזור לשגרה תוך זמן מנוחה קל. התוצאה נראית לעין באופן מידי, אך משתפרת מאוד עם הזמן והמראה האופטימלי מגיע לשיאו לאחר חצי שנה ממועד הטיפול".

האם נדרש תהליך החלמה?
"ההחלמה בהליך זה היא לחלוטין מינורית בהתייחס להליכים המקובלים בתחום בטיפול מהסוג הזה, כיוון שעד היום היה צורך להחלים מניתוח פולשני, מחתך שאמור להגליד יכולים להופיע לעתים שטפי דם או נפיחות חולף לאחר מספר ימים".