עצה שהיית נותנת לעצמך בגילה התבגרות?

תזכרי לאכול. אני מסוג האנשים שיכולים לשכוח לאכול, אבל לא מטעמי דיאטה. כשהייתי נערה הייתי ממש רזה, זה הלחיץ אותי וגם את הסביבה שלי. רוב החיים הייתי בתת תזונה. בגיל 25 התחלתי לעשות כושר ועליתי במשקל אבל הקפדתי על ארוחות מסודרות. גם בהריונות עליתי אבל השתדלתי לשמור על משקל תקין. האימון גורם לי לאכול מסודר.

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו?

תותים, רימון, מנגו – מדובר בפירות שאני מסוגלת לאכול בלי סוף.

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום?

ארוחת הצוהריים היא המושקעת ביותר. כמעט בכל יום אני מבשלת בבוקר מוקדם לכל המשפחה. חשוב לי שזה יהיה באותו יום, טרי וביתי. בדרך כלל הארוחה כוללת הרבה ירקות טריים או מבושלים. אני מכינה גם הרבה מוקפצים עם אורז מלא וירקות, ולפעמים עוף בתנור".

מהו הרגל הטיפוח הסודי שלך שמשאיר אותך צעירה?

הרגל הטיפוח הסודי שלי הוא איינגר יוגה. זו שיטת תרגול העוסקת בדיוק, מיקוד, תזמון ושימוש בעזרים. אני מזיזה כל איבר בגוף ומותחת כל מתיחה אפשרית. אני עושה את זה בכל בוקר כבר עשרים שנה. זה מפקס אותי וממקד אותי.

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים?

אני חולת סדר וניקיון ברמות קשות.

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

הווליום באוטו תמיד ממוקם על מספר זוגי. אה כן, אני גם לא מעבירה סכין מיד ליד.

מיקה קרני  (תמונת AVI: אלדד רפאלי)
לא מעבירה סכין מיד ליד | תמונת AVI: אלדד רפאלי



תרופת הסבתא הכי שימושית עבורך?

מרק עוף.

הטריק שלך להתמודדות עם במצבי לחץ

תרגול יוגה ובעיקר תרגול פראניאמה, שזו תורת הנשימה ביוגה. אגב, אני מגדירה את עצמי היום מסורתית. מדליקה נרות בכל יום שישי, אנחנו עושים קידוש. התפילה והיוגה מאזנים אותי, מכניסים לי פרופורציות ומחברים אותי לעצמי.

העצה הכי טובה שאימצת לחיים

מהפסיכולוג: לשמור על דיבור מכבד בבית. מהנטורופת: לנשום, לשתות, ללעוס היטב ולישון מספיק.

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום?

בבוקר אני אומרת תפילת השחר שבה אני מודה על דברים בחיי ומתפללת ליום מוצלח. אני מאמינה שהתפילות שלנו מזמנות, משפיעות ומכווננות אותנו ואת התודעה לדברים טובים. בנוסף, בכל יום אני מבצעת פעילות גופנית כלשהי וגם כותבת משהו.

הדבר הכי חיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך

הורדת הילוך, עצירת האמביציות המיותרות. בגדול - השאיפה לא לרצות להיות חלק מאיזה מרוץ מטופש. אני חושבת שהרשת גוררת אותנו לכל מיני אמביציות מיותרות ולא בהכרח בקצב שמתאים לנו, ולכן אני משתדלת לחיות את חיי לפי הצורך והקצב הנכון לי.