מדונה שוב מעוררת דאגה בקרב עוקביה ברשתות החברתיות. הזמרת בת ה-64 שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כמה תמונות מחופשתה האחרונה עם ששת ילדיה בחג ההודיה. באחת מהן, היא נראית במחוך שחור, עם שיער אדום מתולתל ופנים חלקות - אבל לא בקטע טוב.

"אני אפילו לא יכול לזהות את מדונה יותר", הגיב אחד המעריצים", הגיב אחד המעריצים. "היא אפילו לא דומה לעצמה יותר," קבע אחר. "למה, למה כל הבוטוקס וחומרי המילוי האלה?". מבול התגובות לא נפסק: "משפחה נחמדה אבל מדונה נראית כל כך מוזר! היא לא נראית כמו מדונה בכלל"; "זה פשוט עצוב לצפייה", "בבקשה תפסיקי להרוס את הפנים היפות שלך", "איפה השמחה, איפה החיוכים, איפה מדונה?"...

מדונה מדגימה לחלוטין את הטרנד ששוטף את כוכבי הוליווד לאחרונה, שאומר במילים פשוטות: "לקחנו את זה הרבה יותר מדי רחוק, ותכף נשים לב לזה". כפי שקרה לסימון קוואל, רנה זלווגר ודומיהם, נראה שהרדיפה האין-סופית אחר מעיין הנעורים גורמת להם לאבד את זה ולעבור טיפולים מוגזמים. מדונה עשתה טיפולי הזרקות של חומרי מילוי בצורה כה מוגזמת, שהפנים שלה פשוט השתנו לחלוטין. מובן שמראה כזה הוא גם תוצר של ניתוח ששולב עם ההזרקות. להערכתי, הכוכבת עברה ניתוח מתיחת פנים עם הדגשת הסנטר ע"י שתל, או באמצעות חומרי מילוי ומילוי נפח משמעותי בלחיים.

מה קרה לפנים של סיימון קאוול (צילום: Simon Cowell twitter)
צילום: Simon Cowell twitter

אני תמיד אומרת שהדרך הנכונה לשפר את מראה הפנים, היא להיצמד לתווי הפנים הטבעיים שלנו ולנסות לעבור בהתאם להם – לא נגדם. חשוב לא להגזים - לא בתדירות ולא בכמות. באופן אישי, אני תמיד מעדיפה טיפולים שדורשים תהליכים, כאלה שבונים את העור בכל פעם קצת. חשוב לשלב בהם גם חומרים שמעודדים את העור עצמו לייצר קולגן ועובדים לאט ובהדרגה. כך ניתן ליהנות מתוצאה טבעית ולא מוגזמת או עשויה מידי.

הכי חשוב – צריך להבין שאין באמת דרך לעצור את הזמן, לכן השאיפה היא להיראות טוב יחסית לגיל אבל בשום אופן לא להיראות מגוחך.

 

הכותבת היא ד"ר אקרמן מומחית לרפואת עור