הפתרון הטבעי לכאבים וכאבי שרירים

המותג "Touch Therapy" מכיל שורה של מוצרים שעשויים מרכיבים טבעים בלבד. וכוללים חמאת עיסוי טיפולית ושמן זרעי קנאביס. המוצרים מיועדים להרגעת מתח וכאב (למריחה חיצונית כמובן) וגם לטיפוח העור באופן יומיומי. מלבד סדרת חמאות העיסוי, מתהדר המותג גם במגוון מוצרים משלימים דוגמת נרות, סבונים, מבשמים, טיפות שמן טיפולי ומפיצי ריח. 

"Touch Therapy" (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר:  המוצרים נעים בטווח של 79-200 ש"ח. 

 

הביגוד שיגן עליכם מהשמש

המוצרים של חברת sunway הולכים ומתרחבים מדי שנה והיום מדובר כבר בקולקציה לכל בני המשפחה ועם שלל מוצרים המתאימים לכל סוגי הפעילות. עכשיו לא תמצאו רק כובעים, אלא גם בגדי ים, מכנסי גלישה, טייצים, כפפות לכל סוג של עילות ספורטיבית ושלל פריטים שלא רק מגנים היטב מהשמש, אלא גם מתכתבים עם טרנדים אופנתיים. 

sunway (צילום: טל טרי , יחצ)
צילום: טל טרי , יחצ

מחיר: בגדי ים, טייצים וחולצות ים בטווח של 99-199 ש"ח. 

 

המשקה היומי שישאיר אותנו צעירים

חברת וולאבינג המשפחתית המתמחה בשלל מוצרים בתחום הביוטי והטיפוח, השיקה לאחרונה שני מוצרים מפתיעים – קפה ביוטי המכיל קולגן, ויטמין D3 וקפה נמס ואבקת קולגן. קולגן, כאמור, הוא הרכיב בעור שמבטיח לנו להישאר צעירים. שני המוצרים מיועדים לשימוש יומיומי. 

welloving (צילום: מתן אביב, יחצ)
צילום: מתן אביב, יחצ

מחיר:  מארז יחיד 130 ₪, מארז זוגי  118 ש"ח. 

 

תוספי תזונה כחלק בלתי נפרד משגרת התזונה

חברת Sequoia משווקת תוספי תזונה שמתהדרת בטכנולוגיה לימפוזומלית, שאמורה לספק ספיגה מקסימלית של חומרי ההזנה. בין המוצרים שכדאי לשים לב אליהם: ותוסף התזונה LIPO, שלטענתם אף מגנים מפני השמש ומסייע לגמישות העור. כמו כן, הטכנולוגיה בה הוא מיוצר מאפשר ספיגה מהירה יותר. עוד מוצר טבעי, הפעם דווקא בגזרת השקט הנפשי. LIPORELAX הוא תוסף המיועד להרגעה המבוסס על צמחי מרפא וויטמינים. הכמות המומלצת היא על 5 מ"מ ליום ורק מגיל 18.  

 Sequoia (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 מחיר: 126 ₪ (ויטמין סי) ועד 279 ₪ (תוסף עבור שיער וציפורניים). 

 

שלי גפני משיקה מוצרים לקיץ

הדוגמנית ולנצח נערת השנה הבלתי מעורערת, שלי גפני משיקה שני מוצרים לעונת הקיץ תחת השם PELLE  שפרושו באיטלקית 'עור'. קרם לחות אנטי אייג'ינג שמכיל גם  מסנני קרינה וקרם עיניים  המכיל גם חמאת שיאה וחומצה היאלרונית. 

pelle (צילום: אורי גרון, יחצ)
צילום: אורי גרון, יחצ

מחיר: 224 ש"ח למחיר השקה.

 

פילינג עוצמתי פעיל גם בבית וקרם לחות מאזן

חברת Dermalogica משיקה שני מוצרים שהולכים זה לצד זה: LIQUID PEELFOLIANT פילינג עוצמתי לשימוש ביתי, אך כזה עם השפעות משמעותיות, המכיל חומצות בריכוז גבוה. היתרון הוא שניתן לעשות בו שימוש במהלך הקיץ, תוך שימוש במקדם הגנה, אבל ההמלצה היא לעשות זאת בהדרגה. המוצר השני הוא  Phyto Nature Oxygen ream קרם לחות פעיל לשימוש יומיומי, להעלאת רמות החמצן בפנים והאטת תהליך ההזדקנות.

דרמלוג'יקה (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: פילינג- 619 ש"ח,  קרם לחות-  324 ש"ח. 

 

טיפוח לואגינה – זה אכן קורה

ד"ר פאני בר לוי היא מומחית לרפואת נשים שמתמחה גם באסתטיקה ווגינלית חלמה במשך שנים לפתח מוצרי אסתטיקה לואגינה וכעת היא משיקה סדרת מוצרים הכוללים מוס ניקוי, מיסט הרגעה, קרם הלבנה וג'ל סיכוך. המוצרים מועשרים בפרוביוטיקה טבעית, חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, קמומיל, אלוורה ותמצית פרחי כותנה. את המוצרים ניתן לרגוש במרפאה ד"ר בר-לוי. 

viver (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: המחירים נעים בין 180-320 ₪.

 

סרום לכל הגוף

המותג הישראלי SHEMEN משווק שורה של מוצרים, ביניהם HEMP BOOST BODY SERUM המבוסס על שמן זרעי קנאביס למריחה על העור, הגנה מפני נזקים סביבתיים ואף מויעד לטיפול בפגעי עור שונים. מומלץ גם לשימוש באיזורים בגוף שנחשבים ליותר פגיעים מהסביבה, כמו: מרפקים, ברכיים והצוואר. 

my shemen (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 229 ₪ 

 

מסקרה מועשרת

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק מסקרה חדשה, מועשרת בסרמידים שמעניקה מראה ארוך יותר של הריסים. מבקשת הסיליקון היא גמישה ובעלת סיבים מעוגלים שמאפשרת מריחה טובה יותר של המסקרה והפרדה בין בריסים, שמעניקה להם מראה טבעי יותר. 

 לוריאל פריז משיק מסקרה חדשה (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

מחיר השקה: 65 ש"ח. 

 

עושים ביי לבאזז

בעקבות ההשקה המוצלחת של טפטפים בייבי באזז אפטרג'ל המיועד להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים, חברת "כצט" יוצאת עם אריזת TO GO חדשה למגבוני ציטרונלה מסדרת טפטפים בייבי באזז המתאימה לשימוש מגיל שלושה חודשים ומעלה. שמן הציטרונלה ידוע בסגולותיו הטבעיות ובריחו הייחודי המרחיק את הבאזזזז האופייני לחודשי הקיץ.

המארז המוקטן מכיל 10 מגבוני ציטרונלה ארוזים בנפרד, קומפקטי ונוח לנשיאה קלה בתיק ולמריחה נוחה והגיינית של התכשיר בעזרת המגבון, גם בתנאי שטח.

סדרת בייבי באז (צילום: כצט)
סדרת בייבי באז | צילום: כצט

מחיר: בין 19.90- 32.90 ש"ח למוצר.

 

לנקות את הלכלוך מהפנים ללא שטיפה

המוצר החדש של קרן ברטוב מאפשר הסרת לכלוך, איפור או שומנים מהפנים (שמצטברים יותר מהרגיל בעונה החמה) ללא צורך בשטיפה. המים המיסלריים  המועשרים גם בחומצה היאלרונית, מותאמים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש, מעניקם לחות ומזינים את העור.

מים מיסלריים של קרן ברטוב (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 250 ש"ח.  

 

ברזל שנוח ליטול

ברזל Comfort של אלטמן בריאות הוא מוצר עם פטנט חדשני - אבקה במקום בקפסולות. הפטנט באבקה מסייע לספיגת ברזל טובה בגוף, נוח לעיכול, טעים במיוחד, מתמוסס בקלות בפה ונמכר באריזות אישיות כך שנוח לצרוך בכל מקום. המוצר זכה פרס מוצר החדשנות באירופה.

ברזל אלטמן (צילום: אלטמן)
ברזל אלטמן | צילום: אלטמן

מחיר: 132.90 ש"ח.

 

להתאמן עם תמיכה

המותג JACK KUBA משיק קולקציית חזיות ספורט חדשה המעניקות תמיכה מלאה ומקיפה בשלוש רמות עצימות, ומתאימות לכל סוג ספורט וכן מגיעות במגוון דגמים ובמגוון רחב של רמות קשיחות ותמיכה בכל מידה עד CUP H. החזיות עשויות מבד מיקרופייבר מנדף זיעה בטכנולוגיה מתקדמת ומעוצבות עם כתפיות מתכווננות ובולמות זעזועים. צבעים: שחור, כחול או אפור לאופרד.

חזיות ספורט גק קובה (צילום: שי יחזקאל)
חזיות ספורט גק קובה | צילום: שי יחזקאל

מחירים: 389 ₪ - 549 ש"ח.  

 

מייקאפ עם תועלת טיפוח

ג'ייד מציגה את REVITALITY, המייק אפ שממשיך את שגרת הטיפוח ומחייה את העור מחדש. המייק אפ  עשיר בלחות ומספק תועלות טיפוח עוצמתיות. הוא תורם למראה עור זוהר, בריא ורענן, ומגן על העור מפני נזקי השמש עם SPF 50. מתאים לעור רגיל עד יבש.

מייקאפ ג'ייד עם הגנה (צילום: יחצ ג'ייד)
מייקאפ ג'ייד עם הגנה | צילום: יחצ ג'ייד

מחיר: 159 ש"ח. 

 

הדרך המהנה להסיר לכלוך מהפנים

קצף הסבון הטבעי של ברא צמחים, שוטף בעדינות את שכבת העור העליונה, תוך שמירת רמת הלחות הטבעית שלו. התכשיר מועשר בנגזרות שמנים לריכוך אופטימלי של העור ולמניעת תחושת יובש אחרי הרחצה, ומכיל חומרי ניקוי ירוקים נטולי סולפטים וידידותיים לעור ולסביבה.

סבון פנים ברא (צילום: יח"צ ברא)
סבון פנים ברא | צילום: יח"צ ברא

מחיר: 84 ש"ח.

סרום מחדש ומטפל בפיגמנטציה

הסרום החדש של חברת וישי (VICHY) מכיל רכיבים פעילים שנועדו לסייע בטיפול בפיגמנטציה, טשטוש כתמים ויצירת אחידות בעור הפנים. הוא מכיל, בין היתר, ויטמין C, ניאצינאמיד (ויטמין B3) בריכוז גבוה  ורכיבים פעילים נוספים. 

סרום של וישי (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 229 ש"ח.