כוכבות הוליווד רבות ידועות בהרגלי התזונה המוקפדים שלהן, שעוזרים להן לשמור על מראה חטוב וזוהר. אחת מהן היא גווינת' פאלטרו שתמיד מעוררת עניין בשל המראה הצעיר והחטוב שלה.

לאחרונה דיברה הכוכבת ההוליוודית על שגרת הבריאות שלה, אם אפשר לקרא לזה כך. בראיון שפורסם בניו יורק פוסט, תחילה הציגה פאלטרו בת ה-50, את הגישה התזונתית השנויה במחלוקת, הכוללת תפריט דיאטה מצומצם למדי. היום שלה נפתח בקפה ("שלא מעלה את רמת הסוכר בדם"), והארוחה הראשונה שהיא אוכלת בכל יום היא – תחזיקו חזק: מרק עצמות. את היום שלה היא מקנחת בארוחת ערב שכוללת הרבה ירקות, שמתאימים לגישת דיאטת ה"פלאו" החביבה עליה.

בין שתי הארוחות שלה, פאלטרו משלבת בחייה שעה של תנועה יומית שכוללת הליכה או אימון כושר, בסיומו היא מבלה כ-30 דקות בחדר הסאונה.

גווינת' פאלטרו, 2020, טקס הגלובוס (צילום: אינסטגרם)
פלאטרו מציגה את הרזון המדובר | צילום: אינסטגרם

באופן טבעי, היו מי שפחות התחברו לשיטה הזאת. גולשים שצפו בראיון בטיק טוק, התנגדו למודל הרזון המוגזם שהציגה פלאטרו, וחלקם אף כינו אותה "אמא שקדים" - כינוי גנאי לאישה בגיל העמידה שאוכלת מעט מאוד, בעיקר חטיפים לא מזינים במקום ארוחות מלאות. "מרק עצמות זה לא מרק", טען צופה ממורמר. "זה ממש נשמע כמו הכנה לקולונוסקופיה", התבדח אחר. "היא נראית רעבה וחיוורת", קבעה צופה נוספת.