אין ספק כי הטרנד הכי חם לחופשה עכשיו הוא בעולמות של איכות חיים; ריטריטים, סדנאות המוקדשות לרגיעה והעצמה והשקעה בגוף ובנפש שזקוקים לאוורור בקצב החיים הרצחני שלנו בישראל. במקום עוד צימר או סופ"ש זוגי – יש לנו את האפשרות לשלב הכל במקום אחד, עם דגש על חיזוק הזוגיות, תזונה בריאה, סדנאות מרתקות ובכלל – פינוקים לגוף ולנשמה.


מלון Vert נתניה מבית אפריקה ישראל פתח את עונת הקיץ בפסטיבל וולנס (שמתכתב ישירות עם המלון שמשמעותו ירוק בצרפתית). המלון הממוקם מרחק נגיעה מחוף הים המושלם של נתניה, מציע לאורחיו סופ"ש הכולל מעל 50 סדנאות, הופעות ושימוש במתחמי המלון.

סופ"ש וולנס מלון לגונהvert (צילום: דניאל סטרבו, יחצ)
צילום: דניאל סטרבו, יחצ


גם התזונה מותאמת לרוח של סוף השבוע כולו, בדגש על מוצרי איכות, תפריט צמחוני עשיר, דגים טריים ובשר איכותי – שהוא כמה רמות מעל מה שהתרגלתם לאכול בחדרי אוכל בבתי מלון.

סופ"ש וולנס לגונה vert (צילום: דניאל סטרבו, יחצ)
צילום: דניאל סטרבו, יחצ


תוכניית הפסטיבל מכילה אינספור אופציות - סדנת זוגיות ומשחק של שי אביבי, לצד סדנת נשימות של דנה ברגר, סדנת כתיבה של אילן הייטנר והופעות של מארינה מקסימילאן בלומין, עלמה זוהר והופעת סטנד-אפ של נלי תגר.

סופ"ש וולנס מלון לגונה vert (צילום: דניאל סטרבו, יחצ)
צילום: דניאל סטרבו, יחצ


האורח הממוצע יוכל למצוא הכל מהכל. פה גם החיסרון – רוב הקהל אינו מנוסה בתרגול יוגה או בסדנאות רוחניות, אלא מחפש חופשה עם ערך מוסף. ואין ספק – שהפסטיבל, המיקום, האוכל, חדרי ומתקני המלון – מעניקים חוויה מעשירה, מעצימה וממלאת מצברים.

סופש וולנס לגונה vert (צילום:  דניאל סטרבו, יחצ)
צילום: דניאל סטרבו, יחצ