לנקות בלי ללכלך

מוצרי הניקוי וטיפוח הבית של חברת Kinfil שנחת בישראל ישירות לאתר oh!glow ולרשת חנויות טולמנס, לא מזכירים בשום צורה חומרי ניקוי. עשויים מזכוכית איטלקית מעוצבת במכלי זכוכית לשימוש חוזר, לא מכילים חומרים מזיקים שמוצרי ניקוי סטנדרטים מכילים ובעלי ריח רענן וקליל. ניתן לרכוש מארזים שונים, ביניהם: מארז אקולוגי לניקיון הבית, ערכת ניקוי למגוון משטחים או ערכת ניקוי למקום שהפך ממזמן למרכז הבית בישראל - המטבח. 

מחיר: מארז של 4 מוצרי ניקיון- 369 ש"ח. להשיג באתר OH!GLOW ובחנויות טולמנס. 

מוצרי ניקיון לבית Kinfil (צילום: יחצ חול טולמנס)
צילום: יחצ חול טולמנס

להוסיף לגוף חלבון

כמה שנאכל בריא ונהיה קשובים לגוף שלנו, מחסור בוויטמינים הוא בעיה שכיחה אצל רובנו. חברת הרבלייף משווקת כעת אבקה להכנת משקה חלבון - Protein Drink Mix. המשקה מיועד למי שזקוק להשלמה בצריכת החלבן היומית. ההכנה פשוטה ביותר – מוסיפים מים, מערבבים ושותים. 

 מחיר: 270.7 ש"ח. 

משקה חלבון (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

סרום לכל סוגי העור והגילים

סרום ניאצינאמיד 10 מבית לה-רוש פוזה מתאים לכל סוגי העור ולטווח הגילאים 25-65.  הוא  מכיל ריכוז גבוה של ניאצינאמיד טהור, בעל השפעות מרגיעות על העור, מפחית היפר-פיגמנטציה, מטפל בכתמים כהים ומגן על העור.  לאחר ניקוי הפנים יש למרוח על הפנים ומידי בוקר וערב.

מחיר: 229 ₪. 

סרום מועשר (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

לשמור על הרגל בצורה מקסימלית בזמן הריצה

נעלי MAX CUSHIONING של סקצ'רס מספקת תמיכה מירבית לכף הרגל – עם סוליה המדמה תחושת של ריחוף עם טכנולוגית שמונעת החלקה, לצד נעל קלילה מאוד שאינה מקשה במהלך הריצה או הפעילות הספורטיבית. 

מחיר: 379.9 - 449.90 ש"ח. 

נעלי סקצ'רס (צילום: עופר חג'יוב)
צילום: עופר חג'יוב

 

לחזק את הציפורניים בשלושה ימים

מותג הלקים המוכר ESSIE משיק מוצר חדש שזכה לשם המקורי HARD TO RESIST לחיזוק הציפורניים, שמבוסס על פורמולה טבעונית, ללא מוצרים מהחי או כימיקלים. איך משתמשים? מורחים שתי שכבות, מחכים עד לייבוש ומשאירים שלושה ימים לפני ההסרה. 

מחיר: 62.90 ש"ח.

מחזק ציפורניים  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

סרום פחם

עולם הביוטי לא מפסיק לחדש – סרום הפחם החדש של חברת גרנייה מיועד לטפל במצב העור לאחר תופעות כמו: אדמומיות או פצעונים, להרגיע את העור ולהעניק לו מראה מתוח וחלק.

מחיר: 49.90. 

סרום פחם (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

 

לזהור במקסימום

הקוסמטיקאית קרן ברטוב מציגה סרום חדש ומסקרן BOOSTER Peel & Glow המיועד לקילוף תאים מתים, לחידוש והבהרה. הסרום מבוסס על מגוון רחב של חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, חומצות פירות, ניאצינמיד, אנזימים ותוספת סרמידים.

מחיר: מחיר: 540 ש"ח. 

סרום קרן ברטוב (צילום: עדי גלעד)
סרום קרן ברטוב | צילום: עדי גלעד

 

הזנה נשית

קצב החיים המהיר שלנו לא תמיד מאפשר לנו לאכול כמו שהיינו רוצות וצריכות. המולטי-ויטמין לנשים של אלטמן הוא תוסף המכיל מספר ויטמינים החשובים לבריאות האישה כמו: ברזל, סידן, חומצה פולית, מגנזיום ורכיבים נוספים.

המוצר מתאים לנשים שנמנעות מקבוצות מזון מסוימות משיקולים שונים, וכן לנמצאות בעיצומו של תהליך לירידה במשקל. חשוב לציין כי התוסף אינו מחליף את הצורך בשמירה על תזונה מאוזנת. מומלץ להתייעץ עם תזונאי או עם רופא לפני הנטילה.

מחיר: 134.9 ₪

 

מולטיוויטמין אלטמן לנשים (צילום: אלטמן)
מולטיוויטמין אלטמן לנשים | צילום: אלטמן

 

לעטוף בלי לפגוע בסביבה

''העוטפת'' היא פתרון אקולוגי רב-פעמי, המשמש למספר צרכים במטבח. מדובר בבד אורגני מצופה בשעוות דבורים המיוצרת בישראל. המוצר מיועד להחליף את הניילון הנצמד על קערות וצלחות, להאריך טריות של ירקות למיניהם במקרר ולהחליף את שקיות הכריך הסטנדרטיות שלא ממש עושות טוב לסביבה שלנו. פתרון אסתטי וחביב לשוחרי הגנת הסביבה.

מחיר: 194 ש"ח למארז

העוטפת (צילום: כפיר עינב)
העוטפת | צילום: כפיר עינב

 

לפנק את עור התינוק

סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט קרם גוף לתינוק פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם, על מנת להעניק אקסטרה לחות ורכות לעורם. למגע רך ומלטף כמשי. הסדרה כוללת: שמפו, אל סבון וקרם גוף.

מחיר: אלסבון ושמפו 22.90 ש"ח וקרם גוף 29.90

סדרת קמיל (צילום: יעל האן)
סדרת קמיל | צילום: יעל האן

 

לטפח את העור בזמן שישנים

קרם הלילה מסדרת תאי הגזע של ד"ר מוניקה אלמן מכיל את הרכיבים הפעילים החדשניים ביותר, המיוצרים על ידי מעבדות המחקר המובילות בעולם. מדובר בחומרים טבעיים המופקים מתאי גזע של עץ הארגן המסייעים במיצוק העור ובהחלקת קמטים. הקרם מכיל גם את החומר הפעיל, DermCom המופק מהצמח Crocus Chrysanthus אשר מסייע בהתחדשות העור וריפויו מפצעים. בנוסף, המוצר מכיל את הרכיב הפעיל Chronodyn™ המחדש את מאגרי האנרגיה של העור במהלך השינה. הסדרה מכילה גם: קרם יום, קרם עיניים וסרום.

מחיר: 294 ש"ח

קרם לילה אלמן (צילום: יח"צ לימור כרסטני)
קרם לילה אלמן | צילום: יח"צ לימור כרסטני

 

רגע לפני הקיץ – לטפל בכתמי פיגמנטציה

קרם אקטיב ברייטנינג-לילה של חברת NEOX DERMACARE הישראלית המתבסס על נוסחה חדשנית של חומרי הבהרה, מיועד לשימוש בכתמי פיגמנטציה, מסייע בהאחדת גוון העור ובמניעת מצבי היפר-פיגמנטציה וומעניק לו מרקם חלק ואחיד.

מחיר: 370 ₪ ל-50 מ"ל.

קרם  הבהרה של חברת neox (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

לשמור על הירקות והפירות טריים במקרר

לא מפתיע שסקר של "לקט ישראל" הצביע על כך שאנחנו זורקים כ-30% מהמזון הטרי שאנחנו רוכשים. בישראל של היום הירקות והפירות יקרים מאי פעם ולכן אך מתבקש לעשות שימוש במוצר החדש של ניקול – שקיות לשמירת טריות במקרר.

הטכנולוגיה המבוססת על ויסות בין פחמן דו חמצני לחמצן שבשקית מונעת מחיידקים ועובש להתפתח ומאריכה למעשה את חיי המדף של המוצרים. 

מחיר: 14.90 שקלים לאריזה של 5 שקיות. 

שקיות לשמירת הטריות של ניקול (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

קרם עיניים מועשר

קרם העיניים של מותג הקוסמטיקה הטבעי אסיף קוסמטיקס מועשר בבאקוצ'יול, צמח שמעודד את התחדשות העור, חומצה היאלורונית בוסחה חדשנית המאפשרת חידוש תאי העור, החלקת קמטים והחדרת לחות לעור, כלורופיל לחידוש ושימור הרקמות בעור וניקוי הרעלים בעור ותמצית הלקריסיום למניעת הזדקנות מואצת של העור. 

מחיר: 109 ₪. 

קרם עיניים של חברת אסיף (צילום: טובי שריד)
צילום: טובי שריד

להרגיע את העור – מעקיצות וגירויים

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק את קרם סיקאפלסט באום B5+ שמותאם בדיוק לעונה החמה ולכל בני המשפחה.  המרקם שלו אינו שומני והוא מתאים להרגעת עור מגורה אחרי עקיצות או פריחות, ללא בושם או פרבנים, ומתאים לעור רגיש.

 מחיר: : 59 ₪ לארזה של 40 מ"ל. 99 ₪. לאריזה של 100 מ"ל.  

קרם להרגעת העור (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

להיפטר מהקשקשים

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY משיק שמפו נגד קשקשים מסדרת DERCOS שמתאים לכל סוגי הבעיות, החל מקרקפת שומנית ועד הופעה הראשונה של הקשקשים ולכל סוגי העור. ההבטחה היא שהתוצאות ניכרות כבר לאחר מספר פעמים. יש לעסות את השמפו לתוך השיער הרטוב, להמתין 2 דקות ולשטוף. הטיפול מיועד לארבעה שבועות.

מחיר: 55 ₪ לאריזה של 200 מ"ל.

חיתוכים 120921 - וישי שמפו דקורס נגד קשקשים המחיר 60 שח (צילום: יחצ)
צילום: יחצ