לישון עם תחתונים זה יכול להיות בעייתי, מה יקרה אם תהיה שריפה פתאום? או שתצטרכו להילחם בפורץ עוין? להיות רק בתחתונים מעכב אתכם בחיים, בעיקר אם אתם רוצים להיות מוכנים לכל מצב. אבל לצד השיקולים הבטיחותיים, יש גם עניין של נוחות, ולישון בלי בגדים זה אחד הנוחים. אז מה אתם מעדיפים - להיות אחד עם הטבע או להיות מוחזקים במקומות הנכונים?

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

אז למה לא לישון עם תחתונים?

מסתבר שרופאי נשים לרוב נותנים המלצות עוד יותר מרחיקות לכת כשזה מגיע לביגוד השינה שלכן, והם מציעים לנשים שסובלות מפטריות וגינליות לישון ללא תחתונים כדי לאוורר את המקום כמו שצריך. ואנחנו אומרים, איש איש באמונתו יחיה, התחתונים שלכן זה העניין הפרטי שלכן.

בגלל הזרע

גברים גם ייהנו מיתרונות השינה ללא תחתונים וגם דור ההמשך. כולנו יודעים שהאשכים רגישים לחום, ולכן תחתונים צמודים תורמים לירידה באיכות הזרע, ואם אתם ישנים איתם אז בכלל. אם אתם בכל זאת צריכים לישון עם תחתונים, אתם יודעים, כדי להגן על המשפחה שלכם מפלישה לא צפויה או משהו, השתדלו לבחור בכאלה שלא יהיו צמודות מדי ומבד כותנה נושם. 

ולמה כן לישון עם תחתונים?

אם אתם אלרגיים לקרדית האבק, היצור המיקרוסקופי ששוכן, בין היתר, ממש בתוך הסדינים שלכם, כדאי לכם לעטוף את עצמכם בשינה. הגוף שלנו יכול להפריש כל מיני דברים שיכולים לעודד את ההתרבות של הקרדית, לכן חשוב שתהיה מחיצה בינו לבין המצעים שלנו.


>> הדבר הזה עוזר להרבה אנשים להירדם בקלות