עם גינונים שכבר לא רואים היום בעולם הדייטים, דירת חלומות שמשקיפה אל עבר חלום המשפחה, וחתולה שובבה שיודעת הרבה יותר ממה שאנחנו היינו מעוניינים לדעת על מערכת היחסים שלו עם הדר - אין ספק שדניס הוא הג'נטלמן האולטימטיבי. אם היינו צריכים לבחור מילה אחת שתתאר את דניס, היינו בוחרים ב"מאמי". למרות המאמצים לפשפש בארון שלו, לא מצאנו שלדים ואפילו לא עצם. מה כן מצאנו? בחור נחמד וקצת נאיבי שחי חיים רוטיניים, ממש כמו אותה המנה שהוא מזמין לצהריים, מאותה המסעדה, בכל יום כבר שנים. אז איך הוא שומר על הפיגורה, מה הספורט החביב עליו ומה חשוב לו בזוגיות?  

לייק בפייסבוק כבר עשיתם? 

אז מה הסוד דניס, איך שומרים על חיוך כזה כל הזמן?

"אני מאושר ואופטימי מטבעי. תמיד קל לי להתמקד בטוב, אני חושב שבסוף זה עניין של בחירה. לא מזמן עזבתי עבודה כי פשוט לא היה לי שם טוב. אם משהו לא עושה לי טוב – אני לא שם. חיים פעם אחת וכדאי שזה יהיה בכיף".

גם בזוגיות אתה ככה?

"כן. כלומר, זה לא שאני לא נותן צ'אנס לדברים, אני פשוט לא חושב שצריך להישאר בכוח במקום שלא ממלא אותך מבחינה רגשית. אני מודע לזה שאין מושלם, אבל אם בסופו של יום אתה מניח את התחושות על המאזניים והכיוון נוטה לצד השלילי, אני לא רואה טעם להישאר". 

טוב, בוא נדבר קצת על המראה שלך. כמה חשוב לך להיראות טוב?

"לא מזמן ראיתי שמישהו כתב שאני בחור מטופח וקצת צחקתי. אם להשתמש בסבון פנים ולצחצח שיניים נקרא טיפוח, אז שיהיה. בגדול, אני משקיע בספורט כי זה עושה לי טוב וגם משתדל לאכול בריא, אבל אני לא מאמין בקיצוניות בשום תחום".

פרט, מה זה אומר משקיע בספורט?

"אני עושה קרוס פיט 5-4 פעמים בשבוע, וכשאין מגפות בסביבה אני טס פעם בשנה לסקי. אני מאוד אוהב להתאמן ולהרגיש פעיל, זו לא מטלה מבחינתי".

מה לגבי תפריט תזונה?

"מאוד רוטיני:

בבוקר: שותה קפה בעבודה.

12:30: תמיד מזמין מאותה מסעדה את אותה המנה: פירה בטטה עם קציצת עדשים וסלט. אבל שימי לב לשדרוג: לזה אני מוסיף ביצה וטחינה, ומעשיר את הסלט בעגבניות שרי ומלפפונים. את כל זה אני מחלק לשתי מנות: את המנה השנייה אני אוכל ב-16:30.

18:30: 2 תמרים – זה מושלם לפני האימון.

21:00: סלט, פחמימה וחביתה. כוסמת או טוסטונים מחיטה מלאה.

וואו, ממש חי על הקצה. מה עם קצת גיוון בחיים?

"כן, אני יודע שבלוטות הטעם שלי לא מאוד מפותחות, אבל אם משהו לא שבור – למה לתקן? טעים לי, מזין לי ואני מבסוט".

איפה החלק של הפינוק?

"אני לא מחזיק מתוקים ושטויות בבית, אבל אני לא פנאט – כשקופצים חברים אנחנו שותים בירות ומזמינים אוכל כיפי בלי לדפוק חשבון".

מהי לגבי תוספי תזונה?

"אני צורך אומגה 3 באופן קבוע, כי אני מרגיש הראש שלי עובד יותר טוב ככה. אבקות חלבון הפסקתי לצרוך מזמן – גיליתי שאני לא באמת זקוק להן".

הדר ודניס בשיחה עם אמא של דניס (צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12)
"ראיתי שמישהו כתב שאני בחור מטופח וקצת צחקתי" | צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12

עוד ב-mako בריאות:

>> הדר ברייר חושפת את הרגלי הבריאות שלה
>> ומה הגר משה אוכלת כל צהריים? 

מה הכי חשוב לך בזוגיות?

"אהבה".

כמה פניות אתה מקבל ביום?

"האמת שלא הרבה. אני לא ממש יוצא מהבית בימים אלה. מדי פעם מישהי שולחת לי בקשת חברות בפייס או כותבת שתשמח להכיר, אבל אין משהו יוצא דופן".

מי ההשראה שלך?

"אין בכלל שאלה פה - אמא שלי. היא הבן אדם הכי מדהים שאני מכיר. באמת קשה לי לקבל את הביקורת על כך שאני נותן לה את חדר השינה שלי בפעמים הבודדות שבהן היא מגיעה לארץ. אנשים אוהבים לראות את התכונות הטובות שלי אבל כשנוח להם הן הופכות לשליליות".

 

טוב, נסיים עם טיפ בריא?

"תשתו הרבה מים ובאותה ההזדמנות – אל תשכחו להסתכל על חצי הכוס המלאה".

* "חתונה ממבט ראשון" משודרת במוצ"ש אחרי החדשות בקשת 12