עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות

"שהחיים הם בתנועה. הזמן עובר ולא כל דבר שחווים הוא לנצח – גם הדברים הטובים וגם אלה שפחות".

 קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו

"המוס שוקולד של אמא שלי. בשיא האובייקטיביות - הוא הכי טעים בעולם. היא נתנה לי את המתכון פעם אזל איכשהו זה לא יצא לי כמו שלה. כשהיא מכינה אותו, פשוט מתחשק לי לקפוץ ראש לתוך הקערה"

 הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

"באופן כללי, אני משקיעה הרבה באוכל. אני מכינה את הרוב בבית, אין אצלי מוצרים מעובדים ואני אוכלת יחסית טרי. יש לי נער מתבגר בבית, אז ארוחת הצוהריים יחסית מושקעת ובד"כ כוללת בשר עם ירקות. הבן שלי אוכל גם פחמימות - אני פחות. בגדול תמצאו אצלנו הרבה ירוקים, עוף, בשר. אני חושבת שזה מאוד חשוב להזין את הגוף ברכיבים טובים".

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

"אני מאמינה מהיופי מגיע מהפנים אבל גם מבחוץ - קרמים מבחוץ ותזונה מבפנים. אני משתמשת באופן יומי בקרם עיניים, סרום ובקרם פנים בבוקר ובערב; ושומרת על הרגלי ספורט - למשל אימונים פונקציונליים שאני עושה 3 פעמים בשבוע, תזונה נכונה והורדת סטרס. האמת היא שרק לפני חמש שנים התחלתי לטפח את עצמי ולהיות מודעת לחשיבות קיום אורח חיים בריא".

שירז טל (צילום: עודד לביא)
"הכי חשוב בעיני זה לא להיות קשים עם עצמנו, להראות חמלה עצמית" | צילום: עודד לביא

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

נראה לכם שאחלוק אותו אתכם?

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

"אין לי. לא מאמינה כי אין בהן הגיון. פעם לא הלכתי מתחת לסולמות אבל אז עברתי לניו-יורק וירדתי מזה. בסופו של דבר החיים שלנו זה הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו".

תרופת הסבתא הכי שווה שלך

אנחנו לא חולים בבית אבל אם יש שיעול וליחה בסביבה, אני חותכת בצל, שופכת עליו מלא דבש ואז שותים את הסירופ".

הטריק שלי להתמודד במצבי לחץ

אם יש לי יום עמוס אני תמיד מוציאה משהו אחד מהמשוואה כדי לרווח. הטבע מזין אותי, מדיטציות שהתחלתי לעשות 10 דקות בכל בוקר עושות לי טוב. הן מאפשרות להסתכל על מצבים ממרחק. הכי חשוב בעיני זה לא להיות קשים עם עצמנו, להראות חמלה עצמית. מעבר לכך, צריך לזכור שאנחנו אלה ששולטים בנייד שלנו - מי אמר שצריכים להיות זמינים כל הזמן?" אנחנו לא מודעים לחשיבות של ה'וול ביינג' של עצמנו, אבל זה משפיע על כל החיים שלנו, על מערכות היחסים שלנו ועל ההתנהלות היומית".

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך

"חיים פעם אחת והחיים בידנו אז כדאי שניקח עליהם אחריות".

3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום

1. מדיטציה - כמעט בכל יום.

2. תודות - בלילה אני מכינה רשימה שכוללת תודות על מה שקיבלתי היום - מפרח קטן ועד למשימה שצלחתי.

3. מידי פעם אני אוהבת לשבת מול הים ולהירגע.

ההשפעה הכי חיובית שיצאה לך מתקופת הקורונה

חוויתי תקופה מדהימה הרבה, שכללה חקירה פנימית שהתאפשרה בזכות השקט שנוצר. זכיתי להכיר את עצמי מתוך מקום נקי. למדתי לאהוב את עצמי על כל חלקיי. את מה שלא אהבתי בחרתי לשנות וואת מה שכן דאגתי לטפח.