סדרת תמונות של סלינה גומז בביקיני במסיבת רווקות של חברתה, התמונה האחרונה של הראפר במנוח XXXTentacion לפני מותו, התמונה הראשונה של ביתה של קיילי ג'נר סטורמי, וכמובן – הביצה ששברה את האינטרנט בינואר האחרון – לצד כל אלו מצטרפת עכשיו לחמישיית הפוסטים הכי אהובים באינסטגרם אי פעם תמונה פשוטה של שתיל.

התמונה, שבה מופיע הכיתוב "לחצו פעמיים כדי לשתול עץ", עלתה בשבוע כחלק מקמפיין של חברת האופנה tentree. החברה, שמתהדרת באג'נדה סביבתית ומתחייבת לשתול עץ עבור כל פריט ביגוד שהיא מוכרת, החליטה לצאת בקמפיין מיוחד לכבוד יום כדור הארץ, שמתקיים מדי שנה ב-22 באפריל – עבור כל עשרה לייקים שיקבל הפוסט, התחייבה tentree לשתול עץ באתר ייעודי לנטיעות במערב פפואה, אינדונזיה.

בתחילה הקמפיין קיוו בחברה להגיע עד סוף השבוע ל-5 מיליון לייקים, שיאפשרו להם לשתול 500 אלף עצים, אבל הם מעולם לא ציפו שהפוסט יהפוך להיות עד כדי כך ויראלי: בתוך פחות מ-24 שעות הם כבר הגיעו ליעד שהציבו, וביום חמישי האחרון התמונה נכנס לחמישיית התמונות שזכו להכי הרבה לייקים באינסטגרם בכל הזמנים על פי מגזין PEOPLE, עם יותר מ-14,200,000 לייקים, שתרמו גם כמה סלבס כמו הדוגמנית גי'זל, זמרת הפופ העולה בילי אייליש ועוד.


"אנחנו בהלם מוחלט מההיענות לקמפיין שהתחלנו ביום כדור הארץ, ואנחנו אסירי תודה ליקום של הרשת החברתית על כך שהגענו ליעד של 500 אלף עצים תוך פחות מ-24 שעות!", נכתב בעדכון שהתפרסם ביום חמישי בפוסט של החברה, שהחליטה להציב אתגר חדש, ולשתול מיליון עצים אם התמונה תגיע ל-20 מיליון לייקים תוך יממה.

אמנם החברה לא הצליחה להגיע ליעד החדש, ומניין הלייקים של הפוסט עומד נכון להיום (שני, 29.4) על 15,037,267 לייקים, אבל אין ספק שמדובר בפוסט קטן שכבר עשה שינוי ענק בעולם.