היסטריה: הקאבר ל"אצל הדודה והדוד" כבש את גלגלצ
הקלאסיקה של דני סנדרסון "אצל הדודה והדוד" יצאה לאוויר העולם הרבה לפני המבצעות החדשות שלו, נועה קירל ואגם בוחבוט. עכשיו, השתיים עושות היסטוריה כשהקאבר שלהן, שהתחיל כפרסומת לבזק, הגיע ללמעלה מ-10 מיליון צפיות ונכנס לפלייליסט הנחשק של גלגלצ. אז כמה הן הרוויחו מהעסקה הזאת? הרבה פחות ממה שאתם חושבים
אם הסוכנים של נועה קירל ואגם בוחבוט היו יודעים שהפרסומת שהן עשו לבזק תעורר כזאת היסטריה, יש לנו תחושה שהם היו מחתימים את תאגיד התקשורת על סכום גבוה בהרבה. לפי בדיקה שערכנו הכוכבות שעומדות מאחורי הקאבר המוצלח, נועה קירל ואגם בוחבוט, הרוויחו על הפרסומת 100,000 שקלים. בהחלט מדובר בסכום מכובד לתלמידות תיכון, אבל אין ספק שהן יכלו להרוויח יותר. בכל זאת רק השבוע התפרסם שעומר אדם עומד להרוויח על הפסטיגל למעלה ממיליון שקלים.
אז בזק בהחלט עשו עסקה משתלמת, אבל המרוויחים העיקריים משיתוף הפעולה הזה הם לגמרי הציבור שזכה בחידוש לשיר נהדר שעדיין לא איבד את הרלוונטיות שלו.

עוד ב"ערב טוב עם גיא פינס":
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון - שלישי ב-18:50. קשת, ערוץ 2