מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. אז מי מבין עשרות הפרסומות שנבדקו הגיעה למקום הראשון? 

את המקום השלישי תופסת פרסומת חדשה במצעד השבועי. חברת הביטוח "ליברה" ממשיכה בקו המתוחכם והחדשני בסרטון פרסומת בכיכובו של השחקן תומר קאפון, שמוכיח עצמו יעיל עבור המותג וזכיר במיוחד. לא מה שציפיתם מחברת ביטוח, אה?

פרסומת לחברת ביטוח ליברה
פרסומת לחברת ביטוח ליברה

בשבוע שעבר היא כבשה את המקום הראשון של המצעד, אבל השבוע הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו מסתפקת במקום השני והמכובד. כזכור, במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GRAY החליטו להכניס לפריים אחד את זוכי הריאליטי של כל הזמנים ויצרו פרסומת מלאה בהומור עצמי.

פרסומת מפעל הפיס ללוטו (צילום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY)
פרסומת מפעל הפיס ללוטו | צילום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY

את ראש הטבלה כובשת השבוע רותם סלע בפרסומת החדשה לטורדנו, שיצרו משרד הפרסום מקאן. בסרטון, סלע לוקחת קשה את העובדה שהמזגן שרכשה יחזיק מעמד שנים רבות, והיא תאלץ להיפרד מהטכנאי החתיך, כנראה לתמיד. הפרסומת הקצרצרה, 19 שניות בלבד, הוכיחה עצמה השבוע כזכירה וכאפקטיבית ביותר לממותג מבין כל עשרות הפרסומות שנבדק. 

רותם סלע בפרסומת לטורנדו (צילום: מקאן)
רותם סלע בפרסומת לטורנדו | צילום: מקאן