הסיפור מאחורי הסטורי: האמת מאחורי הפריצה לביתה של רותם סלע
אין גולש שלא נתקל היום (ד'), בצורה כזאת או אחרת, בסטורי שהעלתה רותם סלע, בו היא מצלמת את ביתה שנראה כאילו נפרץ והושחת. אז מסתבר שבכלל מדובר בפייק ניוז, זה הקמפיין הויראלי החדש של רשת "קסטרו". אגב, גם הסיפור על פציעתו של אביב אלוש מזויף, והוא לא האחרון שתפגשו בפיד שלכם בזמן הקרוב
"אמאל'ה פרצו לי הביתה", זעק הסטורי של רותם סלע. זמן קצר לאחר מכן אביב אלוש נראה מגובס לאחר פציעה שעבר לכאורה, ועוד כוכבים העלו היום לרשת סיטואציות דרמטיות אליהם נקלעו. "באיזה עולם אנחנו חיים?", בטח שאלתם את עצמכם. התשובה היא שאנחנו חיים בעידן מסחרי, מתוחכם, חסר ודאות, ושום דבר מכל אלה לא קרה באמת. ברשת "קסטרו", שבמקרה רותם סלע היא הפרזנטורית שלה, החליטו ללכת על קמפיין חדשני עמוס סלבס, שייצר פייק ניוז ויגרום לכולנו לחשוב שהם אדירים ולקנות המון בגדים.
ברשת האופנה החליטו לוותר השנה על התצוגה המסורתית, ואת התקציב שעומד על כמיליון שקלים, העבירה להפקת סרטונים "ביתיים", ולתשלום למשפיענים שיפיצו אותם ברשתות החברתיות. קולקציית הבגדים החדשה תיחשף בסדרה עלילתית בהמשכים שתעלה ברשת, בה יתארחו גם סטטיק ובן אל, אסי עזר, אהרוני ועוד רבים ומוצלחים, כשבשיא העלילה הכוכבים יגיעו לצפון קוריאה לתצוגת אופנה שתשודר בסטורי של כל הכוכבים במקביל. החשיפה הפוטנציאלית של סך כל הכוכבים שישתתפו בקמפיין, כשלושה מיליון צפיות לייב. לנו נותר רק להביט בקנאה, לומר בלב: "עפו על עצמם אלה, הא?", ולשריין את התאריך.
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון עד חמישי ב-18:55 בקשת, ערוץ 12