"אמאל'ה פרצו לי הביתה", זעק הסטורי של רותם סלע. זמן קצר לאחר מכן אביב אלוש נראה מגובס לאחר פציעה שעבר לכאורה, ועוד כוכבים העלו היום לרשת סיטואציות דרמטיות אליהם נקלעו. "באיזה עולם אנחנו חיים?", בטח שאלתם את עצמכם. התשובה היא שאנחנו חיים בעידן מסחרי, מתוחכם, חסר ודאות, ושום דבר מכל אלה לא קרה באמת. ברשת "קסטרו", שבמקרה רותם סלע היא הפרזנטורית שלה, החליטו ללכת על קמפיין חדשני עמוס סלבס, שייצר פייק ניוז ויגרום לכולנו לחשוב שהם אדירים ולקנות המון בגדים.

 >> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו

ברשת האופנה החליטו לוותר השנה על התצוגה המסורתית, ואת התקציב שעומד על כמיליון שקלים, העבירה להפקת סרטונים "ביתיים", ולתשלום למשפיענים שיפיצו אותם ברשתות החברתיות. קולקציית הבגדים החדשה תיחשף בסדרה עלילתית בהמשכים שתעלה ברשת, בה יתארחו גם סטטיק ובן אל, אסי עזר, אהרוני ועוד רבים ומוצלחים, כשבשיא העלילה הכוכבים יגיעו לצפון קוריאה לתצוגת אופנה שתשודר בסטורי של כל הכוכבים במקביל. החשיפה הפוטנציאלית של סך כל הכוכבים שישתתפו בקמפיין, כשלושה מיליון צפיות לייב. לנו נותר רק להביט בקנאה, לומר בלב: "עפו על עצמם אלה, הא?", ולשריין את התאריך.

>>אביב גפן ואייל גולן מחפשים אתכם לתכנית חדשה! הירשמו עכשיו לתוכניות של קשת 12

"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון עד חמישי ב-18:55 בקשת, ערוץ 12