ההתחלה הייתה צנועה, היא וחברתה הטובה נועה בני היו שתי חיילות משוחררות שעיצבו ליין בגדי ים, דגמנו בעצמן ומכרו ברשת. כיום שווי החברה מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים, אבל לפגישות עסקיות, אלחמיסטר עדיין מגיעה עם אמא. כיום, יש לה 1.1 מיליון עוקבים שגדלים במהירות. היא הישראלית השלישית בדירוג העוקבים אחרי גל גדות ובר רפאלי. "קיבלתי סוג של הבנה שאני כבר במקום אחר", סיפרה אלחמיסטר. "שאני כבר לא נטע מהאינסטגרם. היום אני דוגמנית לכל דבר. זה נהיה קשה, אני לא נושמת. אבל בסדר, עבודה ".

 עמרי יערי, מומחה למדיה חברתית שעבד עם אלחימסטר, מסביר: "העם כביכול המליך אותה והחליט שהיא הדבר הבא. זה בעצם שבר את כל חוקי המשחק בתעשיית האופנה. אף אחד מהתעשייה לא יכול לבוא ולהגיד שהיא לא מספיק גבוהה ולא מספיק רזה ולא מספיק חטובה. אתה כבר לא מחליט, אתה כבר לא רלוונטי".

>>רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו 

מחשבונים ביד? אז הנה - תמורת תמונה אחת באינסטגרם, גובה אלחמיסטר עשרות אלפי שקלים. וזאת כבר לא תמונה מקרית, זה קמפיין, כמו פעם, עם צלם וסט. על קמפיין להלבשה תחתונה היא מרוויחה רבע מיליון שקלים לשנה. על פרסומת למותג אופנה גדול, יחד עם פרזנטורים כמו סטטיק ובן אל, קיבלה 40,000 שקלים ליום עבודה. קמפיין לשמלות כלה הכניס לדוגמנית 120 אלף שקלים, והשקת קניון האופנה, עוד 100 אלף שקלים. בטלוויזיה קשה להחמיץ את הפרסומת למותג האיפור הצעיר ששכר את שירותיה תמורת חצי מיליון שקלים בשנה, למשך שלוש שנים. את הרשת כמובן, היא לא נטשה. חברת קוסמטיקה גדולה שילמה לה 100 אלף שקלים על שלושה פוסטים. מותג ספורט משלם לה 150 אלף בשנה כדי להעלות פוסטים. לאלחמיסטר יש גם תכנית תיירות באתר ישראלי מוביל, על כל פרק קיבלה חמשת אלפים שקלים. מחישובים שלנו, היא הכניסה השנה כשני מיליון שקלים, בסדר גודל של הדוגמנית הכי מצליחה בישראל – שלומית מלכה.

עוד ב"ערב טוב עם גיא פינס":

"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון-חמישי ב-18:50. רק בערוץ קשת 12