מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

אל המקום השלישי הגיעו הצמד שאיחד כוחות אחרי סולחה מתוקשרת, אסי עזר ובר רפאלי, עם הפרסומת למותג המשקפיים של הדוגמנית, קרולינה למקה. את זירת האירוע ארגן משרד הפרסום McCANN, שאפשרו לזוג להתעלל האחד בשנייה כמו שהם רק היו חולמים לעשות. מי אמר שאי אפשר לעשות מהלימון דוכן שלם של לימונדות?

קקטוס הזהב (צילום: מתוך ערב טוב עם גיא פינס, קשת12)
קרולינה למקה, McCANN | צילום: מתוך ערב טוב עם גיא פינס, קשת12


את המקום השני תופס אב השנה, משה פרץ, שהביא לנו את המשפט האלמותי "ילדים זה כביסה". אז תודה רבה לזמר ולחברת הפרסום ברוקנר יער לוי, על הקאץ' פרייז שיתפוס לעוד שנים רבות, ועל הפרסומת הצבעונית שמצליחה להעלות חיוך לכל הורה. פרץ, אב לארבעה, אולי נראה מאושר ומפזז בין סלי הכביסה, אבל את האמינות שלו נצטרך לאשר מול אשתו.
לכבוש את הפסגה אפשר בפיג'מה? 1 (צילום: ערב טוב עם גיא פינס, קשת12)
סנו מקסימה, ברוקנר יער לוי | צילום: ערב טוב עם גיא פינס, קשת12


ובמקום הראשון, קבלו במחיאות כפיים סוערות את אליאנה תדהר שמוכיחה לנו שאפשר לכבוש את הפסגה אפילו עם פיג'מה. אז את השיר הקליט אי אפשר להפסיק לזמזם, ואת התמונה שלה מפזזת ברחובות עם פיג'מה חמודה גם עוד קשה לשכוח. דלתא ומשרד הפרסום אדלר & חומסקי לגמרי גרמו לנו להתחנן שהחורף באמת כבר יגיע.
לכבוש את הפסגה אפשר בפיג'מה? (צילום: ערב טוב עם גיא פינס, קשת12)
דלתא, אדלר & חומסקי | צילום: ערב טוב עם גיא פינס, קשת12