אם חשבתם שלנועה קירל אין עוד לאן להתפתח, תחשבו שוב. בין ההופעות, הפסטיגלים, תכניות הטלוויזיה, הסדרות, הפרסומות והשירים שיוצאים בקצב, קירל עכשיו גם שותפה באפליקציית רשת חברתית חדשה שמתמקדת באופנה – "ווישיק".

האפליקציה משלבת בין שני דברים מרכזיים בחייה של הזמרת: אופנה ורשתות חברתיות, ועבורה זו לא סתם עוד פרסומת: "זה משהו שאני באמת מחוברת אליו", סיפרה קירל לערב טוב עם גיא פינס. "הציעו לי להשתתף בהרבה אפליקציות ומיזמים כאלה ואחרים ושום דבר לא דיבר אליי. זה באמת מדבר אליי". 

זה הסכום שמרוויחים על מיליון צפיות ביוטיוב (צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12)
לא רק זמרת, גם אשת עסקים. נועה קירל | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת12

הסטארט אפ חולם להפוך לרשת חברתית שתעזור לפתור דילמות יומיומיות בעיקר בקרב בני נוער, בסגנון של מה ללבוש. המשתמש מציג לעוקבים שלו אפשרויות והם בוחרים את הלוק שהם הכי אהבו, מין אפליקציה של חוכמת המונים. 

"זאת אפליקציה אש, אין בה אנלייק או משהו שלילי", אמרה הזמרת. "כל אחד יכול להעלות את הדילמות והבחירות שלו, איזה עגיל יותר יפה או איזה נעליים לקנות. וככה אפשר לקבל עזרה מכל החברים. אם למשל הרוב בחרו את השמלה הצהובה ואני לובשת אותה, זה חוסך את הביקורת השלילית". 

קירל היא לא רק הפרזנטורית, אלא גם שותפה במיזם. אמנם בפחות מעשרה אחוזים, אבל היא לא השקיעה הון עצמי. "לא נפתח את החוזה עכשיו, אבל אני כן מעורבת בעסקים. היה לי חלק מאוד עיקרי בעיצוב, בתוכן, איך שהדברים ייראו, איך מכניסים את הכל. אני לא סתם שמה את השם, מסיימת את הפרסומת והולכת. זה לא ככה אצלי בשום דבר".