שי לי שינדלר: "כבודי לא תלוי בדוד דביר, הוא יכול להגיד מה שירצה"
לאחר שעלתה לרחבה וספגה ביקורת לא פשוטה מדוד דביר, שטען כי גופה אינו בנוי לריקוד, שי לי שינדלר התייחסה בריאיון למילים הנוקבות – ושיתפה בתחושות רגע אחרי ההדחה מ"רוקדים עם כוכבים"

אחרי שלושה ריקודים בלבד, מגישת הטלוויזיה שי-לי שינדלר והרקדן נדב שחם סיימו אמש (ד') את דרכם ב"רוקדים עם כוכבים". בריאיון לתוכניתו של גיא פינס רגע אחרי שנפרדו מהרחבה בפעם האחרונה הם ניצלו את הבמה כדי להגיב על הביקורת הקשה שקיבלו מדוד דביר.
"אהבנו את הריקוד ונהנינו לעבוד עליו, מבאס שהם ראו את זה אחרת", פתחה שינדלר את דבריה. המגישה המשיכה והגיבה לביקורת הקשה שקיבלה מדוד: "כבודי לא נפגע וכבודי לא תלוי בדוד דביר, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. אחר כך הוא גם בא להתנצל שזה מדהים, חשבתי, 'מה זה עוזר לי?'. בסוף הוא עושה טלוויזיה, אנחנו עושים טלוויזיה ובאנו לבדר את הצופים בבית". שחם הגיב גן הוא דבריו של השופט: " זו לא הייתה הערה בונה. ואנחנו בעיקר אוהבים הערות בנות שאפשר לעבוד איתן, אבל גם ככה אנחנו כבר לא ממשיכים, אז לוקחים הכול בפרופורציה".
בנוסף שינדלר שיתפה גם מה גילתה על עצמה בזמן התהליך שעברה בתחרות: "הפסיכולוגית שלי אומרת שיש דברים שהיא מנסה ללמד אותי אחת עשרה שנים, והתוכנית הזאת עשתה בחודש הראשון. למדתי שאני חולה בחדר החזרות והייתי מתייאשת אחרי זמן מה שאני לא מצליחה משהו. הייתי פורקת כל עול, בוכה ומתייאשת מעצמי שאני לא מצליחה. נדב לימד אותי לאט ועם הרבה סבלנות והכלה איך להצליח, להתייאש, אבל גם איך להתאושש מהר".