"זה מישהו שחי את המרק, ועושה ילדים בין מרק למרק. הוא גאה בזה", מתפייט חיים כהן במטבח הפרטי שלו, שהפך, באופן זמני כמובן, למטבח התכנית "הכי טעים שיש", במסגרתה בשלנים מגיעים לבשל איתו ועם יונתן רושפלד את המתכונים הכי טובים שלהם, במגוון קטגוריות.

הבחירה לפתוח את דלתות ביתו להכניס אנשים למטבח הפרטי, מסתבר, דווקא היתה קלה. "אם המטבח היה יכול לדבר הוא היה מאושר, כי עד עכשיו בושלו פה מאכלים מופלאים", מסכם כהן את יום הצילום של התכנית, ורושפלד מאשר: "אין מטבח שלא ישמח שהאש תידלק בו מסיבה טובה".

המסגרת הכי טבעית – בבית של חיים

"זאת היתה בחירה ברורה לעשות את האוכל אצל חיים בבית, שאנשים לא ירגישו שהם נכנסו למקום מתועש", אומר רושפלד, וכהן מבהיר: "זאת המסגרת הכי טבעית לאוכל שלהם. הם לאו דווקא רוצים ציון משופטים, אלא פשוט להגיד – זה האוכל שלנו, תראו כמה טוב אנחנו יודעים לבשל". 

והמשתתפים, כך מבטיחים שני השפים, אכן יודעים לבשל. "כל אדם מגיע לכאן עם הישג מיוחד – המתכון שלו, שהוא הכי טעים שיש", מסביר רושפלד. "אם מאסטר שף זה אלבום – אז לפה אנשים באים עם סינגל". את המתכונים שסיננו השניים ובחרו בקפידה, הם חושפים, הם בהחלט מנסים גם במטבח הפרטי שלהם.

כן, גם שפים מבשלים בסוף היום למשפחה ולילדים, וגם הם זקוקים לחידושים ומגוון. רושפלד, שבנו הבכור הפך לצמחוני, מספר שבזמן האחרון שולטת בבית הקינואה וחיים כהן חושף שהמתכון שהכי הולך אצלו במטבח הוא דווקא עוף סופריטו. "אנחנו מבשלים המון בבית", הם מספרים, "והמפגש הזה גירה אותנו לעשות דברים שכמעט שכחנו".

והשבוע בתכנית: קוסקוס. רוצים לקבל טיפים של מקצוענים?

הכי טעים שיש, שישי ב-19:00