פופ אפ יקב רמת הגולן - 12 (צילום: עדי פרץ)
צילום: עדי פרץ

אזור רמת הגולן ירוק עכשיו מתמיד, המים בו זורמים והנופים הירוקים משמרים את השפעות החורף שחלף. יקב רמת הגולן, שמרכז המבקרים שלו ממוקם בקצרין, מגשים מדי יום את עקרונות הכנסת האורחים הנדיבה שלו אבל לקראת ליל הסדר הרגישו אנשי היקב שנדרש מעשה מעט חגיגי יותר, דרמטי יותר ובעיקר הרבה יותר מיוחד ומשמח.

"ליקב רמת הגולן יש תדמית בינלאומית ולפני תחילת המלחמה מרכז המבקרים שלנו אירח המון קבוצות של תיירים מהעולם", מספרת סתוית גליקמן מנהלת השיווק של היקב ומוסיפה "יש במרכז המבקרים שלנו המון פעילויות ואנחנו מציעים מגוון חוויות מעניינות כמו סיורי יין מקצועיים וטעימות. יש לנו גם גינה ירוקה שבה אפשר לשבת על בקבוק יין ולנשנש מאכלים מיוחדים מרמת הגולן. בימים אלה מורגש מחסור בתיירות נכנסת וגם תיירות פנים חווה רגיעה יחסית בגלל הקרבה לאזורים פחות שקטים, אז החלטנו להרים את הכפפה ולהביא את החוויה שלנו לתל אביב".

פופ אפ יקב רמת הגולן 7 (צילום: באדיבות יקב רמת הגולן)
צילום: באדיבות יקב רמת הגולן

וכך נולד הרעיון להרים פופ אפ על הרופטופ הכי שווה בתל אביב שיכניס אתכם לאווירת החג, יאפשר לרענן קצת את הכוחות לקראת הארוחות המשפחתיות ועל הדרך תוכלו גם לקנות בו מתנה שווה ליקירכם – יין ישראלי, לבן אדום וגם רוזה, שמספר את הסיפור של רמת הגולן.

"פסח הוא הטיימינג מושלם עבור אנשי היין של מרכז המבקרים, בראשם מדריך היין והסומלייה שלנו גל ברנדר, לפגוש את קהל אוהבי היין במרכז כדי להציג את היינות הקלילים מסדרת 'גולן' הצעירה, את היינות מסדרת 'גמלא' עם היינות הזניים שלה ואת סדרת הפרימיום של היקב "ירדן". הרעיון הוא להביא את חוויית האירוח המיוחדת שלנו עד אליכם ואין זמן מתאים יותר מעכשיו".

פופ אפ יקב רמת הגולן 10 (צילום: באדיבות יקב רמת הגולן)
צילום: באדיבות יקב רמת הגולן

אז מרכז המבקרים הכי תוסס ברמת הגולן פותח את שעריו בעיר הגדולה וזה קורה בחלל היפה של "חדרפרטי" וגם במרפסת הרופטופ של המקום עם הנוף המדהים על כל דרום תל אביב. מה מצפה לכם בו? מדריכים מקצועיים ממרכז המבקרים של היקב ימתינו לכם בפופ אפ על מנת לעזור ולהדריך, להסביר ולהתאים הכי טוב את היין הנכון בשבילכם ובשביל האורחים שלכם. בנוסף, יימזגו טעימות של יין וגם יועברו הדרכות מקצועיות וימכרו מארזי חג מיוחדים שיסגרו לכם גם את הפינה הזו. אל דאגה, במקום גם יוגש אוכל שמתאים ליין; פוקאצ'ות, גבינות, עלי גפן ועוד.

פופ אפ יקב רמת הגולן 4 (צילום: באדיבות יקב רמת הגולן)
צילום: באדיבות יקב רמת הגולן

החגיגה תתחיל ביום חמישי ה-18 באפריל, בשעה 16:00, אז תיפתח חנות היין ויתחילו הסדנאות שיימשכו עד השעה 21:00 כשאורך כל סדנא הוא כשעה וההגעה אליהן ברישום מראש:

17:00 הסדנה הוורודה

טעימות של מגוון יינות הרוזה מהיקב, ובהם הר חרמון 2023, גולן 2023, וגם נציגי סדרת ירדן היוקרתית בדמות רוזה 2021 ו-2023 וברוט 2016. מחיר: 75 שקלים

18:30 סדנת כרם אלוני הבשן

סיפורו ותוצריו של אחד מכרמי העל של היקב, שסבל מווירוס וסיפק יינות בסיסיים בלבד, וטיפס מעלה בעזרת החדשנות, הייחודיות והאיכות הבלתי מתפשרת של אנשי הצוות. בתפריט: ירדן מרלו אלוני הבשן 2020, ירדן קברנה סוביניון אלוני הבשן 2020, ירדן סירה אלוני הבשן 2020, ירדן כרם אלוני הבשן 2020 וירדן מרלו אלוני הבשן 2017. מחיר: 140 שקלים

20:00 סדנת יינות וולקניים

מסע מרתק צפונה, לעבר הקרקע הגעשית הסוערת של רמת הגולן, והדרך שבה אדמת הסלעים הזאת נשזרת בכל יין שהיקב מייצר. בתפריט: לבה בנטל, ירדן פינו גרי, לבה תל-סאקי, ירדן רוזה, לבה אביטל וירדן 2טי 2018. מחיר: 95 שקלים

ביום שישי ה-19.4 בשישי הפופ אפ יפעל בין 10:00-14:00 ובו יוגשו אוכל ויין באווירה שמחה של תחילת סוף השבוע האחרון של לפני עונת החגים.

פופ אפ יקב רמת הגולן 2 (צילום: אורי שמש)
צילום: אורי שמש

"מרכז המבקרים של היקב פתוח כרגיל", אומרת סתוית גליקמן "ואנחנו שמחים לקבל את האורחים שמגיעים לצפון מדי יום. עכשיו, רגעים ספורים לפני החג רצינו לתת גם לתושבי המרכז את החוויה המיוחדת כדי לחגוג את תחושת הביחד וכולכם מוזמנים לבוא ולחגוג יחד איתנו".

חדרפרטי, בניין פנורמה, דרך בן צבי 84 לופט 619 תל אביב

18.4 יום חמישי 16:00-22:00

19.4 יום שישי 10:00-15:00

לינק להרשמה:

https://eventbuzz.co.il/lp/event/winetasting