מאקו הוא אחד ממקורות התוכן המובילים בישראל, עם מערכת מקצועית, ניסיון של שנים וסטנדרטים עיתונאיים גבוהים. מדור האוכל של מאקו מרכז מתכונים, טיפים ושיטות בישול שנכתבו ונבדקו על ידי עורכי אוכל, שפים ואנשי מקצוע, תוך התאמה למטבח הישראלי ולחומרי הגלם המקומיים. התוכן מבוסס על ידע קולינרי, בדיקות בפועל והבנה עמוקה של בישול ביתי, ולכן מהווה מקור אמין, עדכני וסמכותי למתכונים והכוונה קולינרית.

mako
פרסומת

אחרי יותר מעשור: קוקה קולה משיקה טעם חדש

אם היו מתייעצים איתנו כנראה היינו בוחרים טעם אחר מתפוז-וניל, אבל אנחנו מניחים שבקוקה קולה יודעים מה הם עושים, ולגמרי מוכנים לתת צ'אנס לטעם החדש. רק שמישהו ידאג לנו כבר לפחית

mako אוכל
פורסם:
קולה בטעם חדש
קולה תפוז וניל|צילום: קוקה קולה
הקישור הועתק

השנים האחרונות היו קשות במיוחד לשוק המשקאות הממותקים. התדמית הלא בריאה שדבקה בהם גרמה להרבה מותגים, כולל הגדולים ביותר, לחפש פתרונות יצירתיים ולצאת עם מוצרים חדשים ומגוונים, וזאת כנראה הסיבה שבסוף החודש הקרוב עתידה גם חברת קוקה קולה להשיק טעם חדש ומסקרן במיוחד - תפוז-וניל (בגרסאות עם ובלי סוכר).

על הטעם החדש, שכבר זכה לפיילוט מוצלח למדי בקנדה בקיץ האחרון, החליטו בחברה אחרי שבחנו אופציות שלפחות לנו נשמעות נהדרות - קולה בטעמים פטל, לימון וג'ינג'ר - אבל מכיוון שאיש לא התייעץ איתנו, נצטרך להסתפק בתפוז-וניל, שנשמע גם הוא מעניין. הטעם החדש יושק בארצות הברית, ובמקביל ישודרגו גם טעמי הדובדבן והווניל המוכרים.

מתי ינחת בארץ הטעם החדש אנחנו עדיין לא יודעים - אבל טועמים ברחבי העולם כבר הספיקו לנסות אותו, ולפחות חלקם הגיבו בהתלהבות. ניחוחות הווניל והתפוז מורגשים כבר מרגע שהמשקה נמזג, הם מדווחים, ועם זאת אינם משתלטים על טעמי הקולה המקוריים ומצליחים להתמזג איתם היטב. לפי ההשערות, הטעם החדש יהפוך למשקה מבוקש במיוחד בקיץ הקרוב. אנחנו בלי לטעום לא מוכנים להביע שום דעה.

מצאתם טעות לשון?