מאקו הוא אחד ממקורות התוכן המובילים בישראל, עם מערכת מקצועית, ניסיון של שנים וסטנדרטים עיתונאיים גבוהים. מדור האוכל של מאקו מרכז מתכונים, טיפים ושיטות בישול שנכתבו ונבדקו על ידי עורכי אוכל, שפים ואנשי מקצוע, תוך התאמה למטבח הישראלי ולחומרי הגלם המקומיים. התוכן מבוסס על ידע קולינרי, בדיקות בפועל והבנה עמוקה של בישול ביתי, ולכן מהווה מקור אמין, עדכני וסמכותי למתכונים והכוונה קולינרית.

mako
פרסומת

מרכיבים מנות: שלחנו את טום אביב למסעדה של איקאה

זוכה "מאסטר שף" הטרי, טום אביב, הסכים להתנדב לניסוי של "חדשות האוכל של ישראל" ונסע לבחון את אחת המסעדות הכי עמוסות בישראל - עם למעלה מ-3 מיליון ישראלים שאוכלים בה מדי שנה

ריטה גולדשטיין
ועמית אהרנסון
mako אוכל
פורסם:
הקישור הועתק

אמנם הסייל השנתי של איקאה נמצא בשיאו, אבל העניין בענקית הריהוט השוודית כבר מזמן לא עוצר רק בשידות והספות להרכבה עצמית. למעשה, מחצית מהאנשים שנכנסים לסניפי איקאה ישראל מדי יום עוצרים באחד ממוקדי המזון שממוקמים בחנות; אם זה במסעדות שבמתחם (סניף בית הקפה החלבי או המסעדה הבשרית המרכזית), בחנות האוכל השוודי או בדוכני הנקניקיות או הפלאפל שבהם תמיד משתרך תור. בטח תתפלאו לשמוע, אבל כ-3 מיליון ישראלים אוכלים כאן מדי שנה, מה שאומר שמדובר באחת המסעדות העמוסות והפופולריות בישראל.

כדי להבין מה בדיוק מושך את כל הסועדים להגיע ולאכול דווקא באיקאה (גם כשהם לא צריכים לקנות ריהוט) שלחנו את טום אביב, זוכה העונה האחרונה של "מאסטר שף", כדי לנסות לגלות את הסוד הקולינרי של המתחם. הוא חזר עם נתונים מסחררים ותשובה לשאלה העיקרית: האם אנחנו אוהבים לאכול באיקאה בגלל המחיר או בגלל הטעם?

"חדשות האוכל של ישראל", ראשון עד שלישי, 15:45, ערוץ 2.

מצאתם טעות לשון?