קל להגיד את זה כבר: שרונה מרקט הוא אחד המקומות הכי טרנדיים ומלא בתשוקה לאוכל. מאז שנפתח  הוא הפך לתחנת חובה עבור פודיז, חובבי אוכל טוב ומטבחי שף ואנשים שחומרי גלם איכותיים מרגשים אותם. בשנתיים האחרונות שוק האוכל המקורה הגדול בישראל, עבר מהפכה והפך למקום הכי תוסס וידידותי לבילוי קולינרי ולקניות במרכז תל אביב.

הקונספט המנצח של שולחנות שרינג ופינות ישיבה נוחות בחלל מרווח ונעים הפכו את כל ההתלבטויות לגבי מה לאכול היום, למיותרות. באים יחד, מזמינים מה שרוצים מכל מסעדה במקום ויושבים סביב אותו שולחן. כל זה לצד הגבינות המשובחות, הדגים טריים, התוצרת החקלאית הנפלאה, והיין הטוב שתוכלו למצוא בחנויות המרקט. יש במקום את התמהיל המושלם של מוצרי פרימיום מהארץ ומהעולם וזה הופך אותו למעדניה הכי גדולה ושווה שכל פודי ימצא בה את מבוקשו.

שרונה מרקט - 4 (צילום: איתמר גינזבורג)
צילום: איתמר גינזבורג

השינוי הגדול זימן אל שרונה מרקט גם את השפים המובילים בישראל. המקום, שהיה בעבר צפוף וחסר תחושת שוק אוכל אמיתי, הפך למעוצב, מזמין וטרנדי.

"כשקבוצת ביג ומגה אור נכנסה לפה, לפני קרוב ל-3 שנים, הבנו מהם האתגרים של המרקט ומה השינוי שנדרש פה", אומרת גאיה רז פלד, מנכ"לית שרונה מרקט. "השוק שוכן במושבת הטמפלרים היפה והמשוחזרת והיה צריך לקבל את הכבוד והאופי של שווקי האוכל המובילים בעולם".

שרונה מרקט - 5 (צילום: יהב יעקב)
צילום: יהב יעקב

"פינינו 19 דוכנים ממרכז הרחבה וריווחנו אותה. הוספנו מאות כיסאות ושולחנות ויצרנו חווית ביקור וישיבה שונה לחלוטין. כל אחד יכול לקנות אוכל ומוצרים מאיזו חנות ודוכן שהוא רוצה ולשבת עם חברים או משפחה במקום שבא לו. שוק שרונה מרקט הוא למעשה המסעדה הגדולה בישראל. אם אחד מהחברים רוצה המבורגר והשני רוצה מנה צמחונית והשלישי מעדיף מקסיקני, בשרונה מרקט כולם יכולים להזמין מה שהם רוצים ולשבת סביב אותו שולחן".

שרונה מרקט - 6 (צילום: איתמר גינזבורג)
צילום: איתמר גינזבורג

מה שיניתם בעיצוב ובאווירה של שרונה מרקט?

"העיצוב של המקום הפך לאורבני, משוחרר וקליל יותר. התאורה, הצמחייה והריהוט שנוספו יחד עם המוזיקה, שמחולקת על פי אזורים, העניקו למקום תחושה הרבה יותר נעימה וידידותית.

"שמנו דגש על תמהיל של אוכל מצוין - מנות שף, אוכל רחוב ומוצרי גלם משובחים לצד חוויה חדשנית וכיפית שהיא ייחודית למקום. הקמנו את בר Middle בלב המרקט, שנמצא בבעלותנו ומציע שתייה וקוקטיילים במחירי Hour Happy כל יום וכל היום. אפשר להביא אוכל מכל דוכן אל הבר, לשבת בו וליהנות מחוויית בילוי במיטבה ללא חסמים".

שרונה מרקט - 8 (צילום: איתמר גינזבורג)
צילום: איתמר גינזבורג

מהשוק לצלחת: השפים הגיעו לשרונה מרקט

עדות מנצחת להצלחה של שרונה מרקט היא ההגעה של השמות הגדולים בתחום הקולינריה למרקט. במקום תמצאו, בין היתר, את המזנון של אייל שני, אוכל הרחוב האסייתי של מיאזאקי, בניצוחו של שף יובל בן נריה, הסנדוויצ‘ים המעולים של רחל בן אלול, יוצאת מאסטר שף, ההמבורגר העסיסי של מיטבר, הפלאפל האהוב של הקוסם ועוד ועוד.

_OBJ


"שמנו לעצמנו כמטרה לקדם את הקולינריה בישראל ולאגד יחד איתנו את הכישרונות הבולטים ביותר בתחום", מסבירה רז פלד. "התחזקנו בדוכני אוכל מעולים בניצוחם של השפים הבולטים בארץ ולצידם חומרי גלם מגוונים שמייצרים סל קנייה שלם ואיכותי".

בשוק תוכלו למצוא גבינות מכל העולם, חמוצים ארטיזנליים, דגים טריים, תוצרת חקלאית משובחת, יינות, תבלינים, קפה, תה, מוצרים מהמזרח הקרוב ומהמזרח הרחוק, ממתקים ייחודים ועוד פרודוקטים מיוחדים לבישול ולאירוח.

_OBJ

מהם היעדים הבאים של שרונה מרקט?

"אנחנו ממשיכים להתעדכן ולהביא לשרונה מרקט את הדברים הכי נכונים ומדויקים למקום, בין אם זה פופ-אפ מגניב או פסטיבלים קולינריים ויש עוד המון הפתעות שמתוכננות להמשך הדרך שירחיבו את תמהיל העסקים. נכון להיום, כ-15 אלף איש עוברים בשוק מדי יום ואנחנו שואפים להגיע ל-20 אלף איש".

שף נולד: שרונה מרקט משקיעה בכוכבים העולים של הקולינריה המקומית

בימים אלה, שרונה מרקט עושה צעד אחד נוסף לקידום הדור הבא של המסעדנות הישראלית ומקימה קרן שכל מטרתה היא להשקיע בשפים בתחילת דרכם. "אנחנו רוצים לסייע לאנשים צעירים ומוכשרים שחולמים לפתוח מקום וצריכים עזרה וליווי", מצהירה רז פלד. "המטרה שלנו היא לאתר אותם, ללוות אותם ולהעניק להם כלים להצלחה.

_OBJ

"יש פה עסקים מדהימים שנותנים את הלב והנשמה והקהל מצביע ברגליים ונהנים גם מבילוי וגם מהאפשרות לעשות קניות הביתה של המוצרים הכי טובים".