לחצו כאן להורדת אפליקציית makoTV (צילום: mako)
לחצו כאן להורדת האפליקצייה | צילום: mako

לפני התכנית

איך מורידים את האפליקציה?
מורידים את אפליקציית makoTV מה-APP STORE או מה-Google Play.

>>להורדת אפליקציית אנדרואיד

>>להורדת אפליקציית iOS

האם צריך להתקין את האפליקציה מחדש?
אם כבר התקנתם בעבר את האפליקציה, אין צורך להתקין אותה מחדש.

לאן להיכנס בתוך mako TV?
בעמוד הראשי יופיע וילון גדול ובלעדי לפעילות שיעלה בתחילת התכנית.

חייבים להתחבר עם הפייסבוק?
ניתן להשתתף בפעילות גם ללא הפייסבוק, אך כדי לזכות חייבים להתחבר דרך הפייסבוק.

האם הורדת האפליקציה עולה כסף?
לא, הורדת האפליקציה היא חינם ואינה עולה כסף.

האם זה עולה כסף להצביע?
לא. ההצבעה היא חינמית לגמרי.

האם אפשר להצביע דרך אתר mako?
לא, ההצבעה נעשית רק דרך אפליקציית makoTV

תמונת האינסטגרם של אלינור הררי (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של אלינור הררי @Elinoni, instagram)
חייבים לטעום מהמנות? דרגו באפליקציה | צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של אלינור הררי @Elinoni, instagram

במהלך התכנית

מתי צריך להיכנס לאפליקצייה?
בתחילת הפרק, החל מהשעה 21:00.

אם נכנסתי לאפליקצייה רק באמצע התכנית, אני עדיין יכול להשתתף?
כן, ניתן להצביע בכל רגע נתון. ההצבעה נסגרת רק לקראת סוף התכנית.

מה בעצם עושים באפליקציה?
בוחרים במנה שלדעתכם אתם חייבים לטעום, אפשר להחליף תוך כדי התכנית ולעדכן לפי המנה שעולה על המסך. בפנים תוכלו למצוא גם מידע נוסף על המנות, מתכונים, מבצעים ועוד הפתעות.

כמה פעמים ניתן להצביע?
כמה שרוצים, מותר גם להצביע לכמה מנות שונות, אבל רק המנה האחרונה לה הצבעתי תיחשב כזו שבחרתי.

האם קובעים באפליקצייה מי מנצח בתכנית?
לא. באפליקציה קובעים איזו מנה היא האהובה ביותר על ידי הצופים, וזו שתגיע עד הבית.

במה זוכים?
מנה שנבחרה על ידי רוב הצופים, זו שחייבים לטעום, תגיע אליכם עד הבית.

איך אני יודע שזכיתי?
יצרו איתך קשר למחרת התכנית.

חשוב לציין:
בסוף הפרק תעלה שאלה באפליקצייה - רק אם תענו נכונה ותשאירו את הפרטים שלכם , תוכלו לזכות במנה.

תמונת עמוד תכנית מאסטר שף 4 (צילום: ינאי יחיאל)
גם אתם יכולים לטעום מהמנות כמו השופטים! | צילום: ינאי יחיאל

*בכפוף לתקנון

יש לכם שאלות נוספות? משהו לא ברור? לא הצלחתם להתחבר? צוות התמיכה שלנו פה לשירותכם כמעט 24 שעות ביממה. טקבקו לנו את השאלות שלכם, ואנחנו מבטיחים לענות על כולן.

במקרה של תקלה טכנית או אי התחברות לאפליקציה אפשר גם לפנות למרכז התמיכה של מאקו במייל – info@mako.co.il