לובינסקי טרייד (צילום: mako)
לובינסקי טרייד - בוא, צא עם רכב | צילום: mako
במסע החיפושים אחר רכב ישנן כמה תחנות שכל אחד עובר:

ההבנה שאתה צריך להחליף רכב

בזה אף אחד לא יכול לעזור לך. כשאתה צריך להחליף רכב, אתה יודע שאתה צריך להחליף רכב. אבל לפני שתצא לדרך יש כמה דברים שתצטרך לחשוב עליהם: כמה כסף אתה מעוניין להשקיע, לאיזו מטרה הרכב נרכש ודרישות בסיסיות מהרכב מבחינת נוחות, צריכת דלק וביצועים. אחרי שרשמת לפנייך את כל המאפיינים הללו אתה מוכן לצאת לדרך!

מה עושים עם הרכב הישן?

סרבול וכאב הראש: אתה מתחיל לברר מחירונים. מדי פעם גם תשאל חברים אם הם מכירים מישהו שמחפש. אתה מדפיס מודעת "מוכרים אותי" מצחיקה ומדביק על חלון הרכב בתקווה שמישהו ייראה ויתקשר. אתה מפרסם בפייסבוק ואולי באיזה אתר של יד שנייה. וכלום. אתה מתחיל להילחץ. מוריד מחיר. רק למכור.

נוחות וקלות: החלטת שאתה רוצה למכור את הרכב. אתה מניע אותו, חוגר חגורה ונוסע לסניף לובינסקי טרייד הקרוב לביתך. עושה טרייד אין ומתקדם לרכב אחר. גם חסכת לעצמך כאב ראש וגם הצלת איזה עץ או שניים כשלא הדפסת אינספור מודעות.

איפה מוצאים את הרכב שמחפשים?

סרבול וכאב ראש: בדקת באינטרנט, קראת את העיתון פעמיים, שמעת מחבר, הלכת למגרשי מכוניות מפוקפקים בצפון ואז בדרום, אבל אתה לא מצליח למצוא את הרכב שאתה מחפש. שלא תבין, בסופו של דבר אתה תמצא את הרכב שאתה מחפש, השאלה כמה זמן תבזבז על זה.

נוחות וקלות: במגרשים של לובינסקי טרייד, מחכים לך רכבים מכל הסוגים, המינים והדגמים ככה שאין מצב שלא תמצא את הרכב שאתה מחפש.

לובינסקי טרייד (צילום: mako)
לא צריך לדאוג מחתול בשק | צילום: mako
רכב חדש יכול להיות חתול בשק

סרבול וכאב ראש: אתה הולך לראות את הרכב. המוכר נראה לך אמין אבל לך תדע. אז אתה לוקח את הרכב לבדיקה. משלם כמה מאות שקלים כדי לחכות בתור כמה שעות. כשסוף סוף מגיע תורך אתה מקבל חוות דעת מעורפלת במושגים ממש לא ברורים. כי אלא אם לאבא שלך יש מוסך, סביר להניח שלא תדע אם פגיעה בקורת רוחב זה פגיעת שלדה או לא ויוצא שחזרת לנקודת ההתחלה.

נוחות וקלות: אם היה מקום שהיה מספיק גלוי ואמין בשביל להגיש לך במעמד הרכישה את היסטוריית הטיפולים המלאה של הרכב, להראות לך בדיקת קנייה במכון מורשה ומאפשר לך לקחת את הרכב לבדיקת קנייה עצמאית, לא היית הולך אליו? ברור שכן. ללובינסקי טרייד מוסכים מורשים העושים שימוש אך ורק בחלפים מקוריים ומנהלים רישום קפדני על כל הטיפולים שהרכב עבר. לובינסקי טרייד מוציאים בשבילך את החתול מהשק.

רכב חדש זה יקר

סרבול וכאב ראש: אתה בודק כמה עולה הרכב שאתה רוצה, מחפש אנשים שמוכרים אותו ומתחיל להתמקח. אחרי דיונים מעמיקים אתם סוגרים על מחיר ועכשיו אתה צריך ללכת לבנק, לקחת הלוואה, לקצץ בדברים אחרים בשבילך או למשפחה.

נוחות וקלות: בלובינסקי טרייד יודעים בדיוק מאיפה אתה בא ולכן מציעים תנאי מימון ייחודיים ונוחים במיוחד. תוסיף על כך את העובדה שקיימת אפשרות לטרייד אין על רכבך הישן ועל ידי כך להוזיל את מחיר הרכב אפילו יותר, תוכל לקנות לילדה שלך את הבובה החדש שהיא כל כך רוצה.

לסיכום, נשאל שאלה: למה ללכת למקום אחר שכל מה שאתה מחפש נמצא במקום אחד? התשובה היא, כמובן, שאין סיבה. לובינסקי טרייד היא ONE STOP SHOP שחרטה על דגלה אמינות, שקיפות מוחלטת, מקצועיות ללא פשרות וחוויית שירות מעבר לציפיות הלקוח, בכל מה שקשור בהחלפת, קנייה ומכירת רכב. לא סתם אתם מוזמנים לבוא, ולצאת עם רכב. זה עד כדי כך קל.