קבלו את הטריקים שיגרמו לארוחה הבאה שלכם להיות קלילה, כיפית ובלתי נשכחת:   

טריק לאידוי גיוזה באמצעות רדיד אלומיניום

אם אתם מחפשים מתכון פשוט, בריא וקליל מהמטבח האסיאתי – הגיוזה הצמחונית היא הפתרון המושלם עבורכם. תהיתם בעבר איך לאחר הכנת הגיוזות מאדים אותן? הטריק היצירתי הבא יעשה לכם סדר: שלפו מספר רצועות של רדיד אלומיניום וקפלו אותן אחת על השנייה לצורה ארוכה וצרה. לאחר מכן, לפפו את הרדיד לצורת עיגול, והכניסו אותו לסיר עם מים רותחים. עתה, כשעיגול האלומיניום מייצר גובה, הניחו מעליו צלחת עם מספר גיוזות כך שהיא לא נוגעת במים וסגרו את הסיר עם המכסה. באמצעות הטריק הפשוט הזה הגיוזות יתבשלו עם האדים – והנה לכם ארוחה אסיאתית מושלמת באפס מאמץ.

טבעות בצל ביתיות קריספיות

לכל אחד מאיתנו מתחשק לפעמים לאכול ארוחה מושחתת. ברגעים כאלו, חשוב שתכירו טריק מעולה להכנת טבעות בצל ביתיות. לאחר חיתוך בצל לטבעות, קפלו את נייר האפייה וגזרו אותו כך שתיווצר צורת עיגול. הכניסו את נייר האפייה לסיר, ומלאו אותו בשמן טיגון. טבלו את הטבעות בקמח ובבלילת ביצה, והתחילו במלאכת הטיגון. תבלו כפי שתראו לנכון, והמנה מוכנה.

הטיגון יחד עם נייר אפייה עבה ואיכותי, יעניק לטבעות הבצל שלכם מרקם קריספי מושלם, עם פחות שמן בהליך ההכנה. והיתרון החשוב באמת – ניקוי המחבת או הסיר בו השתמשת יהיה קל יותר.

נשנושי נאגטס ובירה קרה 

אם גם אתם מתים על נאגטס ועל עוף בלימון וטמפורה, הטיפ הזה הוא לגמרי עבורכם. מתברר, שהסוד להכנת נאגטס הוא שימוש בבלילה קרה. אם אתם רוצים להכין נאגטס פריכים שלא ספגו שמן רב, חשוב שתקפידו על ניגוד בין בלילה קרה לשמן החם. לכן, בדרך להכנת בלילת הטמפורה הקרה הצעד הראשון הוא קירור הבירה.

השתמשו בסנו סושי רב מגבת ג'מבו, הרטיבו אותה במים, ועטפו את בקבוק הבירה שלכם מכל הכיוונים. הכניסו את הבקבוק להקפאה, ותוך זמן קצר הבקבוק יתקרר. איך הקסם הזה עובד? לא מדובר במגבת נייר רגילה, אלא במגבת עמידה וסופגת, שאף לא מתפוררת כך, בזכות השימוש בבירה הקרה שהקפאתם בעזרת מגבת הג׳מבו, תוכלו להבטיח שהבלילה תהיה קרה והנאגטס יהיו קריספי במידה הנכונה.

ירקות בסירה

הטיפ הבא מושלם לכל חובבי המנות הבריאות. חצו לשניים כרוב גדול, ואת החצי השני שמרו טרי במקרר להמשך באמצעות סנו סושי כיסוי ניילון עם גומי. חתכו את החצי הראשון לרצועות, ולאחר מכן חתכו מלפפונים, בצל ירוק להם תוסיפו רימונים ושקדים. ערבבו את כל הירקות עם שמן זית והיכונו לצלחת אותם. עכשיו, שלפו מספר עלי חסה גדולים עליהם הניחו את הירקות. כמובן שאת העלים בהם לא השתמשתם, תוכלו לאחסן במקרר בעזרת שימוש בכיסוי הניילון היעיל והנוח עם הגומי. 

סלט פלפלים קלויים במיקרו

איך מכינים את המתכון המושלם לרוטב פלפלים שיתאים לכם כמעט בכל ארוחה? חיתכו פלפלים לחתיכות רחבות, עטפו את קערת הפלפלים החתוכים בניילון נצמד והכניסו אותה למיקרו לחימום (כן כן, הניילון הנצמד ללא PVC ומתאים לשימוש במיקרוגל). חממו את הפלפלים לסירוגין, עד שהפלפלים רכים ונימוחים. בזכות הניילון הנצמד, הליך החימום שמר על הלחות והנוזלים של הפלפלים כך שהם מוכנים בדיוק לשלב הכנת הממרח. קלפו את קליפת הפלפלים, הוסיפו שמן זית ותבלינים וערבבו. הניחו את הפלפלים על מצע גבינה, הוסיפו עשבי תיבול ועוד שמן זית – והרי לכם ממרח פלפל משובח.

עוגת גלידה שכל אחד יכול להכין

גם לקטגוריית הקינוחים והמתוקים הכנו לכם טריקים מעולים. באמצעות הטריק הזה, תוכלו להכין לגמרי לבד עוגת גלידה מגנום שוקולדית. עטפו תבנית בסנו סושי כיסוי ניילון עם גומי, ומזגו לתוכה את תערובת עוגת האינגליש קייק שלכם. לאחר הקפאה, הפכו את העוגה והניחו אותה על תבנית הגשה. לאחר הסרת הכיסוי בנוחות, הגישו את עוגת המגנום שלכם ותנו לאורחים ולילדים ללקק את האצבעות. כיסוי הניילון יאפשר לכם להפוך את העוגה ולשלוף אותה בדרך הקלה והנוחה ביותר.

הדהימו את האורחים שלכם עם כדור שוקולד ענקי

כולם מכירים ואוהבים כדורי שוקולד, אבל האם פעם הגשתם לקינוח כדור שוקולד ענק? מסתבר שבעזרת כיסוי ניילון עם גומי, לא מדובר במשימה קשה בכלל.  לאחר קירור הבלילה, הניחו את הקערות אחת על השנייה, כך שייווצר כדור אחד גדול ומרשים. עכשיו, הסירו את הקערה העליונה, וקלפו בנוחות את כיסוי הניילון עם הגומי. לאחר מכן, הפכו את הקערה השנייה והסירו את הניילון השני.

כיסוי הניילון עם הגומי יאפשר לכם לשלוף את הבלילה מהקערה בנוחות, תוך יצירת צורת עיגול מושלמת. את שני החצאים חברו לכדור שוקולד ענק אותו תגישו למרכז השולחן. וכמובן אל תוותרו על החלק הכי כיפי – ציפוי הכדור בשוקולד מומס, קוקוס או סוכריות. בעזרת השיטה שתסייע לכם לעצב צורה עגולה בקלות בלי ללכלך את המטבח והבית, הרווחתם קינוח שידהים את כולם.

לקבלת טיפים, רעיונות ומגוון מתכונים >>